Привітання з днем народження дівчині своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дівчині своїми словами, українською мовою

З днем народження! Бажаю сонця, тепла, миру, веселощів, грошей, успіхів у всіх починаннях, любові, добробуту, здійснення найзаповітніших бажань, здоров'я та наснаги! Нехай життя дарує багато приємних сюрпризів, друзі завжди оточує тебе, а очі світяться від щастя!

***

Бажаю тобі бути красивою, як весняна квітка, ніжною, як шовк, легка, як подих вітерця, свіжої, як умита росою травинка, нехай твої думки будуть чисті, як гірський струмок. Бажаю тобі, щоб зустріла своє щастя, і щоб у твоєму житті все було справжнє — і люди, і вчинки, і почуття!

***

Змінювалися часи і моди, але у всі часи в жінках цінує, насамперед, їх грацію і красу, блиск їхніх очей і щиру усмішку, ніжність у кожному жесті і талант любити всім серцем! Ми вітаємо сьогодні з Днем народження справжній ідеал жінки, і я, напевно, скажу за всіх, якщо побажаю вам завжди бути щасливою, життєрадісною і оточеної самими близькими людьми, хто любить вас усім серцем!

***

Вітаю Вас з днем народження! Бажаю бути завжди такою ж прекрасною, як і зараз. Щоб виконувалися всі Ваші мрії. Щоб кожен прожитий день приносив тільки найкраще, найсвітліше, а чорні смуги проскакували повз. Бажаю щастя, наснаги в роботі, спокою в будинку і вогню в серці!

***

Рідна, з днем народження тебе! Незабутнього драйву, віри в себе, успішних проектів, регулярних здобутків у всіх починаннях. Твори добро, будь справжньою, надійної, запальною і цілеспрямованою. Нехай хмара любові поливає тебе кожен день дощем любові, пристрасті і теплоти.

***

З днем народження, мила і прекрасна, чудова і прекрасна дівчина. Бажаю тобі романтично-солодкої атмосфери в життя, щасливого лінії долі, великої удачі і радісних миттєвостей. Будь кожна мить чарівна і кохана, люба.

***

В цей радісний день дозволь привітати тебе з днем народження! Нехай твої очі завжди світяться від щастя, а серце буде наповнене любов'ю і теплотою. Бажаю, щоб твої чоловік і діти цінували і берегли тебе, щоб у твоєму домі панували мир і спокій, а біди і нещастя ніколи не постукали в твої двері. Нехай завжди твої бажання виконуються, лише тільки ти подумаєш про них!

***

Чарівна і мила, славна і чудова дівчина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю постійної весни в душі, неземної любові для серця, великих можливостей і світлої удачі для щасливого життя.

***

З днем народження, моя чарівна, незвичайна, чарівна і кохана дівчина. Бажаю тобі сонячного настрою і чистого неба удачі, великого натхнення та неймовірної краси, значних успіхів та веселих історій, добрих чудес і чарівного щастя. Нехай моя любов тебе завжди зігріває і окрилює, нехай кожен твій день починається з посмішки і завершується приємним вечором.

***

Люба, вітаю з днем народження! Нехай ранок тебе зустрічає оберемками троянд, день буде цікавим і продуктивним, а вечір подарує романтичний настрій. Нехай всі твої мрії збуваються, ти будеш дуже щаслива і кохана!

***

Днем Народження, королево доброти! Бажаю, щоб цей рік був сповнений приємних речей, несподіванок, закоханості, яскравих зустрічей, подорожей, шопінгу, ніжності, романтики і хороших новин! Ставай ще красивіше, ще лагіднішою, ще розумнішими, багатшими, потрібніше, цікавіше і щасливішим! І бажаю чудово відсвяткувати День твого Народження!

***

Бажаю, щоб твоя юність не закінчувалася, завзяття в душі не згасав, віра в краще зміцнювалася исполнившимися мріями, а любов стала постійною попутницею на дорозі життя. З днем народження, красуня.

***

Чарівна дівчина моя! Вітаю тебе з днем народження! Від щирого серця бажаю знайти свого принца на білому коні, дачу у моря і щоб твоїми кращими друзями були діаманти, рубіни й діаманти!

***

З Днем народження! Щастя, здоров'я, щастя, любові, взаєморозуміння, краси, сонця, тепла і всіх благ!

***

З днем народження, мила дівчина. Бажаю купатися в променях радості і слави, бажаю атмосфери світлого щастя і вірної любові, бажаю досягати неймовірних успіхів і перемог. Нехай у твоїй вазі завжди з'являються прекрасні букети і ніжних ароматних квітів, нехай з твого життя ніколи не зникне удача і везіння.

***

З днем народження вітаємо прекрасну дівчину — красуню. Нехай опромінюються сонячним промінням дні, пурхають метелики навколо. Ти — ідеал жіночої краси: струнка, розумна, благочестива, хоча деколи буваєш і вельми красномовна. Щастя, любові і пахощів!

***

Нехай поруч будуть споріднені душі, які завжди зрозуміють та допоможуть! Всі найпотаємніші мрії та бажання обов'язково збудуться!

***

Нехай у цей день яскравіше буде світити сонце, хай радість життя закриє темряву! Що побажати тобі? Звичайно, щастя — це найкращий подарунок! І ще обов'язково любові! Нехай вона буде великою, чистою, як діамант! Нехай посмішка частіше буває на твоєму обличчі, нехай радість світяться твої очі!

***

Зі шкільних уроків хімії нам добре відомо, що, якщо з'єднати два визначених елемента... станеться вибух! Одного разу трапився справжній феєрверк в нашому житті, коли ми зустрілися, я завжди буду пам'ятати той день! І сьогодні, в День твого народження, я дякую небеса за те, що створили тебе, і звели нас разом! Нехай наша любов горить яскраво і жарко, приносячи нам море щастя безмежного, як океан, і ніжної, як свіжий бриз! З Днем народження, мій промінчик щастя!

***

Хочу, щоб сьогодні ти була як завжди хороша, щоб блиск очей твоїх зводив сума всіх! Щоб кращі друзі і рідні зібралися разом і дружно привітали тебе! В твою честь, красуня ти ніжна моя, нехай на небі спалахне нова зірка! Бажаю ніжності, тепла, добра, затишку і благополуччя тобі! Ти НАЙКРАЩА!

***

Якби я міг не думати про тебе, я ні одним словом про себе не нагадав би. У тебе день народження – я щиро вітаю тебе в це чудовий і сонячний календарний день. Кажуть, найвищий ступінь любові – це бажати улюбленої щастя, навіть якщо вона щаслива не з тобою. Я радий, що досяг таких висот у любові до тебе. Будь щаслива.

***

Скарб мій дорогоцінний, з днем народження, кохана дівчина! Ти моє життя, моє натхнення, моє щастя. Я вдячний долі за те, що мені дістався такий безцінний подарунок, як ти. Дорога моя безцінна я бажаю тобі всього самого радісного в житті, щоб ти була щасливою і красивою.

***

Бог створив жінку, аби радувати і надихати Світ! Бажаю тобі у твій день народження завжди зберігати оптимізм, ніколи не сумувати, з легкістю проходити всі перешкоди і не обертатися назад! Все найкраще в житті ще попереду! Бажаю здійснення всіх твоїх мрій!

***

Вітаю з днем народження, прекрасна і неповторна. Хочу побажати азарту без ризику, любов без обману, щастя без перешкод, удачі без перерви, радості без сумнівів, розкоші життя без єдиної вади.

***

Вітаю з днем народження красива дівчина хочу щоб ти завжди була щаслива нехай кожне твоє бажання здійсниться і всі хай багатство примножиться в цьому світі тебе чекає багато цікавого такого прекрасного і чарівного нехай успіх з тобою завжди живе хай вітер тобі свої пісні співає хай сонце тебе зігріває і ніколи серці зла не дізнається!

***

Коли справжня любов приходить не в пору юності, здається, що світ перевертається, і всі фарби в ньому перемішуються, наче скельця в калейдоскопі... На душі стає тепло, і відчуваєш, що нарешті-то щасливий по-справжньому... Відкривається друге дихання і приходить друга молодість, тепла весна... Сьогодні твій День народження, моя любов, я нарешті зустрів тебе, і більше ніколи не відпущу — і подарую тобі щастя світу!

***

Кажуть, що жіночої дружби не буває. Але ми з тобою вже точно виняток з цього правила. І доказом цього служить те, скільки часу ми вже дружимо. Ми йдемо з тобою поряд по життю, і я ще жодного разу не пошкодувала, що колись знайшла таку подругу, як ти. А сьогодні дозволь привітати тебе з днем народження! Щастя тобі!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю радості і вселенського щастя! Бажаю тобі бути завжди такою ж чудовою, яскравою, доброї, чесної, лагідній, турботливій, витонченої, тендітної, незабутньою, енергійної і самої індивідуального у всьому світі! З днем Народження тебе!

***

Сьогодні я щасливий привітати тебе з прекрасним днем — Днем народження! Для цього дня я припас купу компліментів і не боюся тебе збентежити, адже хіба можна збентежити кришталево чистою правдою? Я скажу — ти просто чудо! Краса твоя не поступається твоїй доброті, ти розумна і талановита в будь-якій справі, яке приверне тебе! Я бажаю тобі завжди залишатися такою ж прекрасною, якою я знаю вас сьогодні, але якщо ти побажаєте стати ще краще – у тебе все вийде!

***

Вітаю тебе з днем народження! Бажаю бути завжди такою ж красивою, чарівною, розумною, здоровою, везучою, дотепною, смішний. Бажаю, щоб тебе завжди оточували ласкою, турботою, любов'ю, теплом, дарували радість, нові приємні і незабутні відчуття.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю безмірного щастя, міцного здоров'я, справжнього кохання, удачі, достатку, здійснення мрій! Нехай життя буде наповнена позитивними емоціями, вірними друзями, радісними днями. Яскравих, світлих, щасливих тобі подій!

***

Джерело: happybirthday.co.ua

Коментарі