Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами в прозі, своїми словами, українською мовою

Вітаємо, доню. Нехай твоє життя складається за твоїм сценарієм, а твої бажання офигивают від твоїх можливостей. Така розумна і гарна дівчина, як ти, гідна жіночого щастя, матеріального благополуччя та душевного спокою. З днем народження!

***

У день народження своєї доньки дуже хочеться побажати багато важливих і потрібних речей. Радуйся, використовуй кожен момент, щоб стати щасливою. Нехай ніщо і ніколи не зламає тебе і не зможе ввести тебе в зневіру. Будь завжди на висоті. Будь найуспішнішою, перспективною, комунікабельною і гнучкою.

***

Донька наша, ми хочемо привітати тебе з твоїм святом. Ти так довго чекала на свій День Народження, щоб зібрати всіх своїх подружок разом. Ми вирішили влаштувати для тебе свято, щоб ти змогла повеселитися і потанцювати. Ми дуже пишаємося тобою, наша маленька. Ти дуже швидко ростеш, а ми не встигаємо за тобою. Нам би дуже хотілося, щоб ти була щаслива, щоб кожен твій день був особливим. Заради цього ми готові піти на все, ми готові підтримувати тебе, щоб ти завжди була такою радісною, як зараз. Мені подобається, що ти у нас така слухняна дівчинка. Звичайно, часом ти пустуєш, але без цього нікуди. Бажаю тобі здоров'я, наша улюблена донечка. Рости такий же великий, слухняною, доброю і милою дівчинкою. Ніколи не сумуй, бо ми завжди поруч, щоб допомогти тобі і виконати будь-яку твою мрію. З Днем Народження, наша улюблена донечка.

***

Сьогодні ми святкуємо день, який червоною рискою розділив все життя на «до» і «після», змусив переосмислити всі цінності і по-іншому подивитися на життя і багато чого зрозуміти! Найщасливіша подія за всю нашу життя! Воно змінило все! День Народження нашої донечки! Вітаємо! Правильно кажуть, ми даруємо дітям життя, а вони нам-сенс життя! Ти міняєш на краще наш світ кожен день! Ти - наше натхнення, наша опора, наша сила! Ти – наша краса, доброта, віра в людину, в цінність людини, справедливість і чесність! Ти - наша щирість, посмішка, наш світ! Дуже тебе любимо! І міцно-міцно обіймаємо тебе! Будь самою-самою щасливою і коханою в цьому світі! Нехай весь світ буде біля твоїх красивих ніжок! А попереду нехай тебе чекає красива і багата життя! Бажаю тобі розвитку в усьому, що тобі цікаво, цілеспрямованості, наполегливості і процвітання!

***

Роки, все, що є у людини. Адже саме з ними він ставати набагато розумніші, старше і отримує досить хороший досвід, який може допомогти зовсім впоратися. І ось сьогодні настав саме той день, коли моя улюблена дочка відзначає свято своїх іменин. Дивлячись на тебе, я все більше розумію те, як сильно ти мені дорога. Ось чому я без кінця буду робити все для того, щоб тобі не було так складно справлятися з різними проблемами. І сьогодні, коли часу вже майже не буде залишатися, я просто скажу тобі про те, що мама тебе любить. Але, це не означає, що все життя ти будеш, наче за кам'яною стіною. Просто навчися приймати самостійні рішення і з цим якось жити. І нехай життя здасться тобі не такий вже й поганий, як це може бути.

***

Мій найдорожчий скарб у світі — моя улюблена дочка, вітаю тебе від щирого серця з днем народження! Незабутні події і чудеса нехай відбудуться сьогодні! Нехай збудеться в житті все, чого ти бажаєш. Нехай доля подарує тобі свою прихильність. Нехай буде вірним чоловік і люблять діти.

***

Ми зібралися тут разом, щоб відсвяткувати день народження моєї чудової крихти. Вона зараз стоїть переді мною така гарна, що просто неможливо відвести погляд. І зовсім не дивно, що люди проходячи повз тебе, озирається тобі у слід. І зараз ми вручимо тобі такий подарунок, який тобі буде дуже цікаво відкрити. Обіцяю, що побачене тобі має сподобатися. І ось зараз мені особливо хочеться сказати тобі слова, які буде приємно чути кожній людині. Так як ти вже стаєш дорослою, ти повинна починати розуміти, що життя не така вже й легка штука. І щоб в ній у тебе щось сталося, тобі потрібно багато працювати. І наостанок мені б хотілося поцілувати і міцно тебе обняти, бо я тебе дуже сильно люблю. І бажаю для тебе теплу, яскраву і сонячну життя.

***

Дорога донечка, попереду тебе чекає ще багато свят Дня народження, ти отримаєш мільйон квітів, найбажаніші подарунки і почуєш тисячі побажань і поздоровлень, знайдеш нових друзів і будеш по-справжньому щаслива! Я бажаю тобі кожен рік між цими святами проводити краще колишнього, виконуючи свої мрії, заново відкриваючи, здавалося б, знайомий світ і з посмішкою зустрічаючи кожен день, тому що таким красуням не варто сумувати!

***

Ось ти і виросла, донька, стала зовсім великий, і у тебе є своя сім'я. Ми святкуємо твій День народження і радіємо з того, що тепер твоє серце і любов належить не тільки нам, але справедливо розподілені між мамою, батьком, чоловіком і твоїми дітьми, у яких твої очі і дзвінкий сміх! Ми бажаємо тобі безхмарним сімейного життя, кохання і здійснення мрій!

***

З самого ранку я прокинулася і згадала, що цей день буде для нас дуже цікавим і пізнавальним. Адже сьогодні моїй донечці виповнюється вісімнадцять років. Так, це прекрасний вік, коли хочеться творити і зовсім не хочеться думати ні про що погане. Але, ти також повинна розуміти, що перешкод на твоєму шляху буде багато, і тобі потрібно намагатися все робити так, щоб потім про це не шкодувати. І до твоїх іменин ми приготували подарунки, які обов'язково повинні припасти до тебе по душі. І зараз, я хочу побажати тобі яскравого і теплого сонечка над головою. Щоб ти жила під спокійним і синім небом над головою. І я тебе хочу навчити тому, що в цьому житті нічого не робиться просто так. Все має якийсь сенс. І тому якщо з тобою будуть відбуватися незрозумілі для тебе речі, не потрібно лякатися. Просто пам'ятай про те, що це робиться для чогось. І на прощання я хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж красивою і розумною дівчинкою. Нехай все, що ти так хотіла втілити в життя, у тебе все вийде.

***

Наша улюблена донечка, ми хочемо привітати тебе з Днем Народження і сказати, що ми пишаємося тобою. Ти у нас ще маленька, але вже така відповідальна і нереально працьовита. Я дивлюся на те, як ти збираєш різні пазли і розумію, що поки ти свого не доб'єшся, то не зупинишся. Це не може не радувати, тому я хочу, щоб ти продовжувала вдосконалюватися. Ми впевнені, що тебе чекає цікаве майбутнє, тому що у такої цілеспрямованої дівчатка по-іншому бути не може. Я бажаю тобі здоров'я, донечка моя. Нехай все у тебе буде так, як ти сама цього захочеш. Ми хочемо, щоб ти була щаслива, і тоді і ми будемо щасливі. Бажаю тобі чудового свята! Сьогодні зберуться всі твої друзі, ви будете святкувати твій День Народження. Ти ж так довго чекала цього! Нехай він пройде саме так, як ти того хочеш. Зі святом!

***

Немає в світі більше радості, ніж бачити тебе щасливою й здоровою, наша рідна донечка. Ти прекрасніше будь-якого самого красивого квіточки. Ми пишаємося тобою, наш скарб. Нехай твій день народження подарує тобі прекрасний настрій, нехай птах щастя прилетить до тебе і подарує успіх. Бажаємо тобі великого щастя, взаємної красивого кохання і всього найкращого в житті. Нехай тебе завжди оточують тільки надійні друзі, нехай збуваються усі твої мрії. Нехай Господь оберігає тебе від усіх бід.

***

Дівчинка моя, ну чому ти так швидко ростеш? Я дуже хочу насолодитися твоїм дитинством, але не встигаю, тому що кожен раз ми відзначаємо черговий твій День Народження. Моя маленька, я хочу привітати тебе і сказати, що немає для мене людини дорожче, ніж ти. Саме в той момент, коли ти народилася, я зрозуміла, що моє життя зміниться в кращу сторону. Ти у мене росла дуже розумною і розуміє дівчинкою, яка ніколи не грубила, а завжди слухала батьків. При цьому я завжди намагалася дати тобі волю, щоб ти могла самостійно вирішувати багато свої питання. Я дуже сильно скучаю за тобою, тому що ти весь час перебуваєш поза домом, адже мені потрібно насолоджуватися спілкуванням з моєю коханою донькою. Але я дуже рада за тебе, тому що я бачу, що ти отримуєш задоволення від своєї діяльності, що ти радієш кожній миті. Нехай завжди буде в твоєму житті, моя кохана дівчинка.

***

День народження – самий прекрасний свято, тому що саме в цей день з'явилася ти, рожева, гладенька і вже тоді красива – моя донька! Нехай цей день стане для твого єдиного самим прекрасним днем, тому що якщо б не цей день – ви б ніколи не зустрілися! А тому, я і бажаю тобі знайти любов, справжню, цінну і непорушну! Заряджай всіх своїм позитивом, щоб люди були навколо тебе щасливі і веселі! Нехай з твоїх вуст завжди буде чути тільки сміх! Удачі тобі великий! Просто посміхайся, і знай, що цим ти ощасливиш дуже багатьох людей, які знаходяться навколо тебе! Бажаю тобі знайти те, що ти посилено шукаєш! Нехай всі твої побажання, яких тобі хочеться, - здійсняться! Також, бажаю бачити світ як би в рожевих окулярах, щоб жилося не так сумно! А ще – успіхів тобі, рідна!

***

Донечко! Дорога, вітаємо тебе з днем народження. Ти — яскравий квіточку, який прикрашає наш будинок. Нехай у твоєму житті не буде темних смуг, нехай все сяє і виблискує яскравими фарбами і емоціями. Будь самою щасливою, дорога наша дівчинка!

***

З Днем народження тебе, моя мила іменинниця! Доню, я щиро бажаю тобі бачити в житті тільки хороше! Нехай Небо береже тебе від неправильних вчинків, поганих людей і марних тривог. Нехай поруч з тобою завжди будуть чуйні, чуйні, розуміючі люди. І знай, дорога: я люблю тебе!

***

Хочу привітати тебе з днем народження, мою улюблену донечку. І в цей особливий день я з гордістю можу сказати, що ти моя дочка. Ти мій привід для гордості і радості життя, ти мій стимулятор. Я вдячна богу за тебе, мій янголятко, і хочу, що ти знала, що твоя мама пишається тобою. Нехай в цьому житті ти будеш дійсно щаслива доля хай радує приємними сюрпризами. Любові тобі, натхнення та душевного спокою. З днем народження моя радість.

***

Рідна моя, доню, серце моє, я щаслива привітати тебе з днем твого появи на цей світ! Як одна мить пролетіли роки з того моменту, як на світло з'явилася ти, наш бажана дитина. Я, як зараз пам'ятаю той день, коли я вперше, зі сльозами на очах, притиснула до грудей цей комочок щастя. Я бажаю тобі випробувати цю неймовірну вселенську радість появи на світ свого малюка. Бажаю тобі здорових і щасливих дітей. Нехай твій дім завжди буде в достатку, мирі і благополуччі. Бажаю, щоб поруч з тобою завжди був люблячий чоловік, на плече якого можна було б спертися, закривши очі. У тебе попереду довге життя, повна дивних подій, і нехай все у неї виходить. Поменше тобі розчарувань і побільше світлих і щасливих днів.

***

Ти самий прекрасний квітка в нашому житті. І твоя любов робить наше життя кращим. Спасибі за те, що завжди прислухалася до наших порад, але не боялася робити деякі речі по-своєму. Ми завжди знали, що ти отримаєш все, що захочеш. Ти сильна і прекрасна жінка і тобі відкриваються горизонти нових можливостей кожен день. Ми раді, що ти використовуєш кожен шанс, щоб зробити своє життя кращим і вдосконалити себе. Хто б міг подумати, що час так швидко пролетить і ти станеш такою дорослою і самостійною людиною в такому юному віці. Спасибі, що дозволяєш через себе дізнаватися щось нове в нашому житті і ніколи не чекаєш від нас допомоги, а завжди намагаєшся сама подбати про нас. Але все ж, ти наша дочка. І ми хочемо зробити для тебе все, лише б ти світилася від радості і була задоволена своїм життям. Зі святом!

***

Улюблена наша дівчинка! Ось і настав самий головний день у році – День твого народження! Тебе вітають всі: батьки, друзі, знайомі і навіть твій улюблений плюшевий ведмедик. Всі поспішають тобі сказати те, яка ти чудова! Всім нам не терпиться сказати тобі купу добрих слів і висловити свою любов. Ми бажаємо тобі рости і вдосконалюватися, досягати своїх цілей і йти за це життя з посмішкою (та так, щоб до вух)!

***

Моя донька найкраща на світі – так вважає кожна мама. Але ти найкраща з найкращих і мене не хвилює, якщо хтось з цим не згоден. Ти добрішим, красивіше, заботливей і безупречней всіх дочок планети. Сьогодні я бажаю тобі безмежного щастя. Ти, як ніхто інший, його гідна. Нехай твої сяючі очі несуть світові добрий світ. Я тебе дуже люблю і вітаю з нашим спільним святом - днем твого народження (адже Я теж маю до цього якесь відношення...).

***

Красуня, старанна рукодільниця, уміла господиня в домі, розумна і розважлива – все це про нашу доньку, нашому рідному сонечку, в перший День народження якого ми були, напевно, найбільш щасливими батьками на білому світі! І сьогодні, коли минуло чимало років та донька виросла, ми знову щасливі і з посмішкою згадуємо минулі роки, кожен день з тобою нам дорожче золота, доню! Будь по-справжньому щаслива, завжди посміхайся і ніколи не сумуй!

***

В день твого народження хочу побажати тобі, моя доню, щоб ти летіла життя легкою пір'їнкою, щоб усе на світі тобі вдавалося. Бажаю тобі не сумувати і не переставати вірити в добре, добре і вічне. Нехай всі твої друзі назавжди залишать тебе в своїх серцях і зможуть допомогти тобі в складній ситуації. В цей день зірки на небі намалюють для тебе картину щасливого життя.

***

Ми хочемо привітати нашу чудову доньку з її святом. Ось ми зараз дивимося на тебе і радіємо. Ти виросла такою прекрасною дівчиною. До тебе на свято прийшли твої друзі, які не менше за тебе радіє цьому дню. Нам дуже хотілося, щоб саме так і було, тому що для будь-яких батьків важливо, щоб їхні діти змогли самореалізуватися в суспільстві. Ми хочемо, щоб наша донька продовжувала радувати нас. Але ти і сама знаєш, що ми не звертаємо уваги на позначки, тому що вони ніякої ролі не грають. Для нас важливіше, щоб ти отримувала знання, а все інше не цікаво. Якщо тобі подобаються двійки, то можеш їх отримувати. Ну, гаразд, жартую! Зі святом тебе, рідна наша! Ось побачиш, що це свято стане одним з найяскравіших в твоєму житті. Ти будеш радіти цьому дню, а ми будемо веселитися разом з вами до самого ранку. Бажаємо тобі крутий вечірки з неймовірними емоціями.

***

Доню, хай щастя, здоров'я, радість, успіх і удача в твоєму житті будуть такими ж неосяжними і невичерпними, як моя любов до тебе. Ти — це найкраще, що є у мене, і я бажаю тобі самого найкращого, що є на Землі. З днем народження!

***

Рідна дівчинка моя! Я не втомлююся дякувати небо, за те, що вона подарувала мені тебе. Моя красуня, моя кровинка, розумниця моя. Я хочу, що б в житті у тебе завжди все було добре. Щоб ти твердо і впевнено йшла до своїх цілей, за підтримки рідних і близьких людей. Нехай твій життєвий шлях завжди буде прямим і рівним. А удача і щастя завжди м'яким килимом стеляться по цій дорозі.

***

Ось ти і виріс, моя улюблена донька! Ще вчора була татовою принцесою, а сьогодні - справжня королева! Ти виросла гарною, розумною, обдарованої в усьому, і? Напевно, вже скоро мені доведеться віддати такий скарб твоєму обранцеві. Твій чоловік, моя доню, повинен бути гідним тебе! Любити, даруючи зірки з неба і ніколи не ображаючи, піклуватися про тебе і дітей. Мила моя доню, в твій День народження я бажаю тобі завжди бути коханою і щасливою

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Коментарі