Привітання з днем народження другу своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження другу своїми словами, в прозі, українською мовою

Ніякі шторми і вітри, ніякі циклони і холоднечі не завадять мені привітати тебе із Днем Народження, мій Колишній Друг! Незважаючи на те, що ми живемо на різних полюсах, я все так само продовжую дорожити нашою дружбою і згадувати наші прекрасні миті. Хочу побажати тобі миру в серці, достатку і любові в родині. Ти великий молодець і впораєшся з усіма перешкодами долі!

***

Час зараз досить складна, і тому не завжди так легко робити правильні вчинки. Для їх виконання в життя треба прилаштовувати зусилля, і не тільки фізичні, але й моральні. Ось чому потрібно з цим боротися. І зараз, коли ти будеш відзначати день народження, тобі обов'язково потрібно буде приділити час не тільки собі, а й людям, які тебе оточувати. Адже їм підтримка особливо сильно буде потрібна. І давай спробуємо приготувати все до свята. І ось той самий момент, коли час буде пізніше, я постараюся сказати все те, що буде у мене для тебе на душі. Давай же постараємося справитися зі всім, з чим нам буде так нелегко справлятися. І тільки в такому випадку ми зможемо сміливо подивитися в очі своїм дорогим батькам, які для нас так багато будуть значити.

***

Ось і нарешті, настав твій день народження – день, коли можна побажати багато того, що має збутися майбутній рік. Я бажаю, щоб ти придбав собі машину і супутницю життя, і дізнався, що таке любов!

***

З днем народження! Бажаю тобі, друже бути вірним собі до кінця! Жити на повну котушку, горе не знати і не пасувати перед труднощами, бути сильним і сміливим, ну і як я чарівним!) Та й взагалі, будь кращим у всьому.

***

Сьогодні – саме той день, коли ти в черговий раз на рік постарів. Але я все одно не буду бажати тобі здоров'я, довгих років життя або ще краще – ходити без допомоги милиць. Просто тому, що це банально. А побажаю я тобі якомога більше приємних знахідок. Бажаю знайти красуню, яка стане твоєю дружиною, бажаю знайти мільйон доларів, який покладе початок твоєму капіталу. Ну, і окремо бажаю тобі щастя, бо воно, як кажуть, на дорозі не валяється.

***

У кого сьогодні день народження! Ну, звичайно, у тебе, мій найкращий друг! Сьогодні тобі виповнилося 30 років і перед тобою відкривається ще більше перспектив. Так от, я бажаю тобі, щоб ти завжди помічав відкриті двері, які допоможуть тобі у досягненні мети. Йди по життю з посмішкою, і вона посміхнеться у відповідь. Хай у твоєму домі завжди панують мир і гармонія, чекає кохана і вірна дружина, а діти радують. З ювілеєм!

***

Милий друг, в твій день народження. Побажати хочу тобі тільки щастя і любові! Ну і може бути в додачу быстрокрылую удачу! А негоди і напасті, хай забудуть шлях в твій дім!

***

Дорогий друже, з днем народження тебе! Бажаю тобі кар'єрного зльоту, божевільної любові, нових відкриттів і досягнень, неочікуваних радощів і нехай близькі і рідні завжди будуть поруч!

***

Сьогодні – саме той день, коли ти в черговий раз на рік постарів. Але я все одно не буду бажати тобі здоров'я, довгих років життя або ще краще – ходити без допомоги милиць. Просто тому, що це банально. А побажаю я тобі якомога більше приємних знахідок. Бажаю знайти красуню, яка стане твоєю дружиною, бажаю знайти мільйон доларів, який покладе початок твоєму капіталу. Ну і окремо бажаю тобі щастя, бо воно, як кажуть, на дорозі не валяється.

***

Дружба – саме чисте і святе слово Щасливий той, хто має надійного, вірного друга. Напевно, до щасливчиків належу і я , адже у мене теж є вірний друг. Ми дружимо вже давно, і почуття наші перевірені. Дорогий друже, від всього серця вітаю тебе з днем народження. Нехай удача завжди буде поруч з тобою, нехай доля буде благосклонною до тебе. Всіх благ тобі в житті, достатку і благополуччя. Хай щастить тобі у всьому завжди, будь впевненим в собі і щасливим. Нехай ангел оберігає тебе.

***

З днем народження! Бажаємо всіх благ і чудес. Щоб щастя і радість наповнювали твоє життя. Щоб робота була для тебе цікавою, бажаною і високооплачуваною, а вдома щоб тебе завжди чекала і підтримувала улюблена сім'я.

***

Дружба наша — це братство двох справжніх чоловіків, які завжди прийдуть на допомогу одне одному в будь-якій ситуації. Я пишаюся, що можу назвати тебе своїм Кращим другом. У цей важливий день — День твого народження, вітаю, друже, з цим святом і бажаю тобі щастя, здоров'я, успіху у всьому. З Днем народження, Друже!

***

Один! В цей день я хочу сказати тобі наступне. Якщо, не дай Бог, у тебе трапиться бід, то в цей момент я хочу бути поруч з тобою, щоб довести свою дружбу, як це робив ти неодноразово. З Днем народження, друже!

***

Справжньому мужику присвячується... Привітання від навстіж відкритих сердець... Бажаємо тобі відкрити в собі диво-генератор, який все погане буде переробляти в хороше. Нехай кожен день буде незабутнім, залишаючи в твоєму житті приємний відбиток. Залишайся собою, залишайся з нами і все буде добре.

***

Сьогодні у день, коли ти народився, я скажу тобі спасибі. Мир з тобою виглядає набагато привабливіше. Я радий, що у мене є такий друг як ти. Будь щасливим, незважаючи ні на що. Уяви, що дивишся на Землю з космосу, оціни мізерність наших проблем і посміхнися!

***

Дорогий іменинник! В день твого народження від усього серця бажаємо... Щоб "Мерседес" твого життя легко і щасливо віз тебе по життю, долаючи всі перешкоди і труднощі, щоб дорога йшла по квітучому саду і щоб поруч були всі ті, у кому ти потребуєш. За твоє благополуччя і успіх!

***

Дорогий мій чоловік, в твій день народження, хочу подякувати тобі за спорідненість душ, підтримку та плідну приємне спілкування. Бажаю тобі здоров'я на довгі літа, успіхів, щастя в любові, самореалізації і припливу творчих сил, нехай все в тебе буде гаразд і з легкістю виходить.

***

Друже, з днем народження! Ти крут і неповторний, рішучий і сміливий, всі труднощі і проблеми тобі по плечу. Будь здоровий, щасливий, успішний. Бажаю, щоб постійно щастило, а самого тебе везла Феррарі по рівній дорозі назустріч мріям.

***

Друже, ти завжди ділиш зі мною радість і горе, з тобою по плечу будь-які труднощі. Сьогодні я бажаю ураган позитивних емоцій, залізного здоров'я, щирої любові. З днем народження!

***

Ну що, старий, от сьогодні і знову настали твої іменини, просто я ще від минулого разу не відійшов. Ну, так ось. В цьому році, я бажаю, щоб вся фортуна, опинилася в твоїх руках, і ти крутив нею як хотів! Бажаю, щоб всі перешкоди, вирішувалися самі собою, а ти й не помічав. Будь завжди на позитивній хвилі, і не здавайся навіть тоді, коли в принципі, це єдиний вихід! І головне, не забувай іноді пропустити зі мною чарочку другу, адже мені це важливо! З днем народження!

***

В день народження побажати мені хотілося тобі, мій відданий і вірний друг, щоб твоє серце билося в ритмі блюзу. Бажаю тобі, щоб вітер змін приніс в твій дім затишок і тепло, любов і насолоду, надію та віру у краще. У день народження нехай всі твої мрії і бажання збудуться, а все погане зникне. Нехай всі твої друзі поважають і люблять тебе, допомагають тобі у всьому!

***

Вітаю з чудовим днем твого народження. Тільки успіху і удачі бажаємо. Здійснювати більше розсудливих вчинків і ніколи печалі не знати. Став перед собою тільки здійснимі і реальні завдання, з гідністю труднощі все переборюй. Будь завбачливим і не забувай відважно при цьому ризикувати. У повному розумінні й злагоді живи з близькими, і нехай наша багаторічна дружба не підведе і не зрадить. Нехай удача та веселощі завжди висвітлюють твій життєвий шлях. Завжди будь наповнене натхненням і твори свою долю сам, як ти хочеш. Більше в житті оптимізму, впевненості у своїх діях і чітко продуманих планів. Щоб ставала успішної твоя діяльність і був час проводити веселі дні з друзями. Хай на краще ведуть зміни і твої дороги. Нехай з цього моменту почнеться більше веселих подій.

***

Друже, що я тобі можу побажати в День Народження? Звичайно ж, гарних, веселих і добрих дівчат, веселою, легкій і невимушеній життя без проблем і неприємностей. Бажаю тобі яскравих, крутих і мега модних вечірок. Бажаю, щоб твоя улюблена справа процвітала, міцнів і приносило тобі масу задоволення та багато-багато грошей. Розвивайся, йди вперед, рости над собою, ніколи не припиняй вчитися, пізнавати, дізнаватися нове і здійснювати відкриття. Я бажаю, щоб у твоєму житті було дуже багато різних свят. Бажаю, щоб у всьому з тобою була удача, везіння успіх і щоб на таку життя, насичене вистачало сил, енергії і здоров'я. Але, всі ці блага не приносять стільки світла, якщо немає любові. Я бажаю тобі великою, сильною, вибуховий, справжньої, чарівною, а головне, взаємної любові. Не можу не побажати тобі безлічі подорожей по різних країнах і незабутніх позитивних вражень від них. З Днем Народження!

***

Ну що, старий, з днем народження! Бажаю залізного здоров'я і міцної хватки, щоб зловити і утримати примхливу Фортуну! Вірю, що ти зможеш домогтися всього, чого захочеш, адже ти — справжній мужик! Це — тост, так що — наливай!

***

Ти став на рік старшим, а разом з минулим роком прийшли в твоє життя нові звершення, удачі, цікаві знайомства і невеликі, але дуже приємні події, словом, ти прожив ще один яскравий, що запам'ятовується рік! Я бажаю тобі ще сто таких же і більш кращих років, нехай у тебе все буде добре, і нехай ти залишиш слід на нашій планеті не тільки добрими вчинками, але й тим, що в тебе будуть чудові діти!

***

Друже, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі кожен день знаходити свою мету і перспективу, свою мрію і радість, своє натхнення і любов. Нехай життя дарує масу вражень і стовідсоткових шансів на успіх.

***

З днем народження тебе вітаю, мій кращий друг хочу, щоб в житті був вдалий кожен твій крок, ти робиш великі у своєму житті справи, нехай життя буде, як у казці чарівна ще бажаю міцного здоров'я тобі ти найкращий чоловік на всій землі!

***

Від усієї душі вітаю тебе! Бажаю тобі здоров'я і щастя! Щоб в житті і в роботі тобі супроводжувала удача!

***

Дорогий друже, сьогодні в тебе ювілей! І в цей день я радий побажати тобі здоров'я, міцного як віскі, безхмарного життя, прекрасної любові. Я хочу сказати спасибі тобі за те, що надаєш мені підтримку в чорні моменти мого життя. Твій день такий щасливий і для мене. Так будь же завжди таким же веселим, добрим, готовим допомогти у будь нелегкій ситуації. З ювілеєм!

***

З Днем народження! Всього самого хорошого, будь щасливий, а так же яскравим, як сонце і унікальним, як зірки. Бажаю тобі вірних друзів, які ніколи тебе не залишить, а так само веселощів і посмішок. Сталевого здоров'я, щоб не хворів. Нехай не буде приводів для смутку і самотності, щоб завжди був поруч людина, що подасть руку допомоги. Бажаю, щоб всі твої мрії виконувалися і ти сяяв від щастя.

***

Здатність щиро і по-справжньому дружити дається не кожному, і мені дуже пощастило, що в моєму житті зустрівся людина, наділена цим рідкісним якістю. Хочу побажати тобі непохитної віри в те, що завтра буде краще, ніж вчора. Нехай завжди будуть здорові твої близькі, улюблена справа ладиться, надихає і приносить не тільки моральне, але й матеріальне задоволення. І головне-пам'ятай, що моє міцне дружнє плече завжди в твоєму розпорядженні. З Днем Народження!

***

Хочу привітати з Днем Народження, всіх тобі благ! Нехай мрії здійснюються і в пам'яті залишаються тільки яскраві і позитивні миті! Нехай всі справи будуть успішними, настрій — супер і удача завжди буде поруч!

***

Вчені вже не раз намагалися донести до людей свої дослідження, які були зроблені на наукових даних. Вони кожен раз говорять про те, що саме спогади про дитинство завжди допомагає людині стати трохи м'якше і добріше. А воспоминаем про дитинство ми майже завжди тоді, коли у нас свято народження. Адже саме тоді нам так сильно згадується сімейне час, коли наші мами були разом з нами, і нам не треба було ні про що піклуватися. Такі моменти викликають на наших обличчях нескінченну посмішку. Ось чому мені так само хочеться, щоб сьогодні і ти зміг ось так посміхатися. Постарайся згадати те, що тобі особливо не хочеться забувати. І тоді ти справді зможеш досягти успіху і всього того, що тобі буде потрібно для життя. А день варення проведи так, як це в тебе вийде зробити, адже за це тебе ніхто не засудить.

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Коментарі