Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника не у віршах


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники не у віршах

Дядько, дорогий і гаряче улюблений, в самий яскравий і прекрасне свято – День народження - бажаю тобі великих сюрпризів від життя, величезного щастя, світлої і прекрасної долі, відмінних приводів для радості! Нехай у твоїй родині завжди панує добробут, хай доля дарує тобі найпрекрасніші дні і миті, хай смутку якщо і будуть маленькими, а радості – величезними!

***

Любий дядечко, вітаю тебе з Днюхой. У цей день хочу сказати тобі слова подяки за участь, яку ти брав у моєму житті, в моєму вихованні, за допомогу і турботу. Для мене ти, як ще один папка! Бажаю тобі успіху в справах, благополуччя в родині і богатирського здоров'я. Залишайся таким же добрим, сильним і мудрим чоловіком. Живи довго і щасливо, адже ти цього заслуговуєш, дорогий мій дядьку!

***

Так... добре коли є такий чудовий дядько! І не соромтеся, мені все ж краще знати, я все-таки ваша племінниця! Я хочу від усієї душі привітати вас з днем народження! Ви дуже хороша людина! Бажаю вам вірних і відданих друзів! Дякую що ви завжди зі мною!

***

Дядько, в цей день ти будеш веселитися, і відзначати своє свято. Сьогодні буде весело і приємно тобі і твоїм гостям. Я хочу побажати, щоб всі наступні дні були не гірші. Нехай кожен день проходить весело і завзято!

***

Дорогий мій дядьку, ти ростив мене з самого дитинства і став мені дуже близьким людиною. Так нехай в твій день народження доля піднесе тобі приємний сюрприз і подарує відмінне здоров'я, безліч вірних та справжніх друзів, а так само не забуде і про любов.

***

Дорогий дядьку! У твій День народження бажаю тобі богатирського здоров'я, і казкового щастя, вражаючого успіху і прихильної долі, вірних друзів та вічної любові. Вітаю!

***

Улюблений дядько, вітаю тебе з святом — днем народження! Бажаю тобі чудового настрою, постійно зростаючого достатку і зростання капіталу. Надійних, вірних і відданих життєвих попутників, сімейного благополуччя і гори радості! Будь здоровий і задоволений!

***

Дядько! Ми бажаємо вам душевного тепла, сімейного затишку улюбленої роботи! Нехай у вашому житті не зустрічається ні біда, ні горе! Ви вже набралися достатньо всього цього! Нехай з ваших вікон завжди лунає ароматний запах тітчині пиріжків! Бережіть один одного, адже ви ідеальна пара! З днем народження дядя!

***

В день твого народження мені так хочеться вигукнути: «Розплющ двері в світ своїми плечима, завоюй його своєю посмішкою, і нехай луг твоєму житті буде завжди квітучим та зеленим!»

***

Ти з легкістю підкорювати жіночі серця, приборкуєш потужні автомобілі, добиваєшся хороших результатів і забезпечуєш достаток у домі! У родинному колі завжди залишаєшся теплим, добрим і люблячим чоловіком! Знай, дядько, в нашому будинку в будь-який час тобі раді!

***

З днем народження, дорогий дядько. Я тобі бажаю світлих почуттів і добрих надій, рівною та успішної дороги до поставленим цілям, вірної любові та великого статку, неймовірної удачі і безсумнівного щастя душі.

***

Хочу Вам, дядьку, побажати в такий чудовий день, і нехай у Вас будуть всі складові щасливого життя: богатирське здоров'я, маса ідей і творчих планів, перевірені роками і випробуваннями близькі люди і нескінченний запас оптимізму!

***

Мій улюблений дядечко! Хочу привітати тебе з днем народження і побажати безліч приємних благ. В першу чергу, звичайно ж, міцного здоров'я та чудового настрою. Нехай всі твої задуми обов'язково збудуться і принесе корисні плоди. Нехай бізнес процвітає, купюри додають вагу твоєму портмоне, а в гаражі оселиться не один шикарний автомобіль. У відпустку, природно, на півдня до солоного моря і так кожен рік насолоджуватися блакитними берегами. Нехай у тебе все буде на відмінно, адже інакше бути не може.

***

Мій улюблений дядько, я, ваша племінниця, дуже сильно вас люблю і з великою радістю вітаю вас з днем народження. Бажаю вам міцних нервів, щоб реалізовувати навіть самі хитрі плани, щоб витримати натиски заздрісників і все одно стати справжнім переможцем. Величезною і яскравою вам слави, світлої любові і чудового везіння, щоб вистачало всього цього на все ваше життя.

***

Бажаю, щоб ти був завжди молодий і красивий, щоб був злегка моп і йолоп, що був і плейбой, і хлопець свій, і як завжди, щедрий і широкий душею.

***

Бажаю тобі презентацій і кульмінацій, мерседесів і делікатесів, кайфу і відмінного лайфу!

***

Сьогоднішній день нагадує мені, мій дядько, про те, що всі хороші люди заслуговують на свята не один або два рази в рік, а все підряд тижні в році. Це не означає, що ми будемо веселитися день через день. Це означає — будь щасливим кожен день. Проживай кожен день як свято, забувши про печалі і тривоги. Сонячне світло сповнить твою душу і освітить всіх навколо. Чи це не щастя, мій дядько. З днем народження.

***

У день народження тебе вітаю, мій улюблений дядечко, і бажаю вічної весни в душі, полум'яного мотора замість серця, юності в душі, бажаю, щоб ти отримав величезне багатство, але не відмовився від своїх рідних і дорогих людей! Бажаю, щоб твої очі блищали, як самоцвіти на радість твоїй родині! Будь щасливий. Племінниця.

***

Нехай пилові дороги на тлі вогню заходу подарують тобі романтику пригод в компанії самих близьких і улюблених людей. Щоб гори були романтичними і прекрасними, а не високими і неприступними, річки манили чистотою своєї води, а сосновий ліс радував грибами та прохолодою. Нехай сонячні дні будуть прохолодними і яскравими, вечори і захід – красивими і романтичними, які радують вас своїми яскравими пейзажами і картинами, а ночі прохолодними, безпечними і романтичними, щоб полум'я багаття та пісні відлякували ворогів і диких тварин. Нехай все твоє життя буде нагадувати велика пригода, щоб ти завжди радів життю і яскравим ночами біля багаття. Тому, що потім, навіть коли за вікнами вервечкою тягнуться сірі осінні похмурі дні, тобі було що розповісти і куди далі прагнути.

***

Дядько, вітаю тебе ще з одним роком у твоєму житті! За все своє життя ти знайшов родину, знайшов улюблену справу. Я бажаю тобі виграти лотерею на величезні гроші і всією сім'єю поїхати відпочивати. Я, як племінниця, теж претендую на поїздку. Ти добрий, щирий і справжній, залишайся таким же. Вітаю!

***

Дорогий мій дядько, коли я поруч з вами, мені тепліше, всі біди здаються дрібними і порожніми. Я так хочу бути схожим на вас. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб у вашому житті не використовувалася чорна фарба. Нехай темні хмари не закривають яскраве сонечко. Вам тільки веселощів, щастя, любові і настрою.

***

Дядько! Вітаю тебе з Днем народження! Від усього серця бажаю тобі багато радісних днів і багато-багато грошей, щоб тобі нарешті вистачило на нову машину!

***

Вітаю всією душею самого кращого і улюбленого дядька на світлі з днем народження! Ти не тільки мій дядько, але і добрий друг і порадник. Спасибі, що завжди мені допомагаєш. Я можу розраховувати на тебе в будь-якій ситуації. Ти дуже хороший чоловік. І я щаслива, що у мене є такий дядько. Я пишаюся тобою.

***

З днем народження, дядько! Цей день — радість для всіх нас. Так супроводжують Вас сила, здоров'я та оптимізм. Та щоб Удача притискалася до Вас. Крокуйте з нею в обнімку. Ви красивий і надійний для мене приклад. Нехай вітання на Вашу честь будуть осмислено яскравими. Знайте, вони — не лестощі, а одкровення. Ви насправді такий, яким Вас називають: опора нашого роду, близький, дорогий чоловік. Нехай роки пронизують Вас мудрістю, а не хворобами. А над головою вічно сяє на весь світ Сонце. Сьогодні у нього особливі промені — вони для Вас!

***

Коханому дядечкові в день його народження я бажаю довгих років і превеликого щастя! Нехай будуть поруч вірні друзі, кохана жінка, а якщо трапиться вийти в начальство – розторопні підлеглі! Нехай будуть приводи порадіти і посміятися, час для чоловічих посиденьок і для того, щоб помріяти! Нехай збуваються бажання, а роки залишають лише хороші спогади!

***

Джерело: pryvitay.co.ua

Коментарі