Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, українською мовою

Кілька років тому я познайомився з маленькою тендітною дівчинкою, яка соромилася навіть заговорити зі мною. Я вважаю ту нашу зустріч доленосною, тому що вона подарувала мені тебе, а ти – мене. Все вийшло настільки смішно, що навіть зараз ми без сміху не можемо згадати. Але я вдячний долі за той день, а тобі за те, що ти не відвернулася від мене. Сьогодні ми з тобою відзначаємо вже втретє разом твій День народження. За ці роки багато чого змінилося, але наші почуття все ті ж – такі ж трепетні і ніжні, ніби ми тільки що познайомилися. Я хочу, щоб ти була завжди, тому зі свого боку зроблю все, щоб саме так і було. Кохана моя, я хочу побажати тобі, напевно, тільки здоров'я, тому що все інше повинно бути на мені. Повір, що я з усією відповідальністю підійду до питання твого щастя. Ти будеш самою щасливою і коханою.

***

Я вдячний небу за те, що зустрів тебе. Ти звела мене з розуму, і я більше не можу мовчати. Всім серцем я люблю тебе, і я готовий кричати, що тільки тобою живу. Бувають такі моменти в житті, що потрібно довести свої палкі почуття. Так знай, що заради любові, якщо буде потрібно, я віддам своє життя за тебе. Моя ясна і різна, пристрасна і дивна, розумна і прекрасна, красива і класна, вітаю тебе з Днем народження! Я дарую тобі весь світ, тому що без тебе в ньому жити я не можу. Коли ти поруч, я неначе ангел літаю на сьомому небі від щастя. І немає нічого прекраснішого, ніж час, проведений з тобою. Ти так таємнича і неповторна, що бути з тобою більшого щастя немає. Ти моє сонечко, ти мій промінь, який гріє мене і освітлює шлях. В моєму житті є мета: побудувати будинок, посадити дерево і зробити тебе щасливою.

***

Вітаю з днем народження, моя найулюбленіша і неповторна! Бажаю тобі, люба, залишатися яскравим світлом у моєму житті, який завжди вкаже мені вірну дорогу і надихне мене на бравий подвиг. Мила, бажаю тобі сяяти від щастя і постійно перебувати в польотах солодких мрій і сподівань.

***

Дорога, як страшно і важко було усвідомлювати, що нашим відносинам може бути покладено край. І я безмежно щасливий, що наша сварка благополучно завершилася і ми знову разом, кохана. Вершина щастя, на якій я перебуваю, так прекрасна і велична.

***

Моя сама красива та розумна, безтурботного тобі дня народження! Великих бажаю успіхів в навчанні і взагалі в житті! Я весь час мрію про нашу зустріч, тебе кохаю, сумую і дуже-дуже чекаю! Захоплююся тобою ще сильніше, ніж раніше. Вірю, день твого народження буде світлим, радісним і принесе тобі багато чудових сюрпризів і подарунків. Але тільки пам'ятай ще про один, який завжди з тобою – про моєму вірному серці!

***

Ти повинна знати, рідна, що ти така одна, така красива, незамінна, як сонце без якого перестане існувати все живе. Я не зможу жити без тебе не зможу прокидатися і не бачити твоїх фантастично красивих очей, тому хочу побажати залишатися завжди такою прекрасною. Я знаю, що всі твої мрії рано чи пізно здійснюватися, а всі починання перетворяться на щось більше і прославлять тебе як людину дотепного і ерудованого. Таких як ти дуже мало, і я хочу, щоб ти цінувала свою індивідуальність, з Днем Народження, моя любов!

***

Я вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі також всіх захоплювати своєю красою. Розквітай, як перший пролісок у березні. Нехай у твоєму ніжному віці не буде місця болю і розчарувань, а щастя неодмінно залишиться з тобою! Бажаю, щоб блиск в твоїх очах ніколи не потьмянів.

***

Ніжна, рідна, кохана вітаю тебе з днем народження! Я дякую долі за нашу зустріч і хочу тобі побажати залишатися завжди такою ж лагідною, турботливою, ранимою і життєрадісною! Нехай світ навколо тебе кружляє і дарує тобі лише позитивні емоції, насолоджуйся життям і хай буде по-справжньому щаслива. А я завжди буду поруч з тобою!

***

Сьогодні я подумав про те, що нам дає любов. Любов приносить в життя світло яскравіше сонячного, тепло спекотніше полум'я — і цим хочеться ділитися з тим, кого любиш... І, навіть якщо немає взаємності, все одно готовий щедро дарувати все, що тобі належить, лише б той, кого сталося полюбити, був щасливий... Ми з тобою – ділимо любов на двох і тому щасливі, наші життя сплелися в одну, я вірю, вона буде довгою і такою ж прекрасною, як цей день, коли я вітаю тебе, рідна моя, з Днем народження! Нехай для тебе, моя любов, цвітуть прекрасні квіти, йде перший весняний дощ і з неба падають зірки!

***

З Днем народження тебе, моя ласкава, ніжна, уважна, весела, дотепна і життєрадісна дівчина! Я щиро радий, що ми з тобою - разом! Нехай кожен ранок приносить тобі тільки радісні, усміхнені вести! Нехай тебе оточують тільки добрі люди! І нехай наша любов буде яскравою і сильною!

***

Що для дівчини/жінки означають прекрасна зовнішність, достаток, щастя, успіх, кар'єра без взаємної любові. Майже нічого. Нехай зірки подарують тобі крихітний будиночок. В ньому буде панувати вічна благодать, спокійний сон не всполохнут жорстокі будні, невтомний і вічно жадає тебе чоловік завжди буде цілувати твої руки, а маленьке «чудо» вимовить таке бажане перше слово: «мама».

***

Кохана моя! З тих пір, як зустрів тебе, я втратив лік часу! Хвилина без тебе болісне для мене, як місяць, годину з тобою – як одна мить! Напевно, мені і вічності з тобою буде мало... Тому в твій День народження, я хочу побажати тобі, в числі іншого, побільше вільного часу, нехай у тебе буде, скільки забажаєш, і нехай кожна твоя хвилинку, витрачена на мене, або на що побажаєш, буде для тебе самої радісною і щасливою!

***

В твоїх очах застигли іскорки пустощів і кокетування, на губах – тінь завзятою посмішки, а щоки горять рум'янцем, як троянда! Твоя краса з кожним роком стає все яскравіше і глибше, вона грає новими відтінками, і я не втомлююся милуватися тобою. З Днем народження, моя єдина і неповторна жінка, моя дружина! Залишайся такою ж веселою і ніжною, і обов'язково здійсняться всі твої мрії!

***

Моя прекрасна і всією душею кохана, вітаю тебе з днем народження! Бажаю завжди дивуватися твоєю красою, розумом і винахідливістю. Будь здорова, душевна, добра, ніжна і оточена увагою. Нехай усі життєві дороги будуть відкриті тобі. Лови можливості, прагни і досягати кращого!

***

Сьогодні День народження однієї особи, з якою ми вже довгі роки разом. Причому я збираюся провести з цією красунею все своє життя, тому що я вважаю, що краще неї в цьому світі нікого немає. Я хочу побажати тобі, моя роднуля, виконання кожної твоєї потаємної мрії. Повір, що я і сам намагаюся зробити все для того, щоб всі твої бажання і мрії виконувалися, а ідеї і плани реалізовувалися. Мені хочеться бачити тебе щасливим кожен день, бо твоя усмішка заряджає мене енергією і позитивом. Я вітаю тебе з твоїм прекрасним святом і хочу ще сказати, що ти ніколи не повинна сумніватися в собі. Ти у мене така одна, єдина і неповторна. Таких чудових дівчат вже немає в цьому світі, але мені пощастило, тому що я зустрів тебе. І більше я тебе ніколи і нікуди не відпущу. З святом тебе, роднулечка моя.

***

Бажаю тобі в день народження, мила, ніжна, молода і красива дівчина! Нехай усі твої печалі розвіються! Нехай тебе оточують тільки віддані й найдорожчі для тебе люди, які завжди допоможуть, підтримають, пробачать! Життя твоя тільки починається, а прожити його – це найважча річ на світі! Просто йди, підкоряючись своїм душевним компасом, нікого не слухай, роби, як повинна робити!

***

Кохана, я дякую долі, що послала мені такий чудовий подарунок, як ти. Бажаю, щоб тобі доля посилала не менш прекрасні подарунки і щоб їх було у твоєму житті дуже багато. Бажаю ніколи не сумувати і нехай твоя розкішна посмішка завжди радує оточуючих. З Днем Народження.

***

Люба, мила, ніжна, кохана, люба, і просто моя! Я все життя своє шукав тебе! Ти в мене найкраща! Сьогодні в цей чудовий свято я хочу привітати тебе! І побажати, що б ти завжди залишалась такою молодою і красивою, не зовні, а духовно!!!

***

Ти спокійна і тиха, як море після шторму, ти тиха гавань мого притулку. І як же я вдячний тобі за твою допомогу в хвилини відчаю і зневіри. Хочу побажати тобі удачі у всіх твоїх справах і, звичайно ж, любові і щастя, щоб воно завжди було в твоєму житті.

***

Моя прекрасноокая! Ти підкорила одним своїм поглядом моє серце назавжди! І в твій День народження я бажаю, щоб ти була його єдиною берегинею! Нехай усі твої починання будуть успішними і знай: я підтримаю тебе в усьому! Адже ти - моє щастя. Зі святом тебе!

***

В чудовий день народження, моя Заїнька, бажаю від душі тобі бути завжди веселою, чарівною і щасливою! Нехай затишок і тепло наповнять наш будинок. Я вірю, твоя серцева доброта і дивовижна мудрість зроблять його самим чудовим на світі. Ти краще за всіх! Я всі сили докладу, щоб негаразди і печаль ніколи не посміли зачепити тебе, моя любов! Здоров'я тобі, дружби і розуміння близьких, радості та благополуччя!

***

Кохана моя, з днем народження! хай щастя сьогодні увійде в твій дім і ніколи не покине тебе, хай радістю світяться твої очі. Будь чарівною і прекрасною, усміхненою і неповторною.

***

З днем народження, люба! Бажаю тобі, щоб посмішка, яку я зараз бачу на твоєму обличчі, ніколи не сходила. Щоб ти завжди залишалася такою ж красивою, щоб ніколи не відмовилася від думки виділяти гроші на це! І не забувай любити люблячих тебе людей!

***

Чарівну, завжди прекрасну і порхающую, красиву молоду дівчину, мою улюблену, з святом. Ти, як зірка, чарівна, благоухаешь і літаєш. Тобою можна тільки захоплюватися, ти прекрасна! Розумна, ніжна, чарівна. Нехай кожен прожитий тобою день буде незабутнім. Мільйони троянд, тисячі мімоз...

***

Дорога моя ніжна! Ти сьогодні, подібно екзотичного квітки, розпустила ще один пелюстка, стала красивіше і чувственней на рік. Я дарую тобі свою любов, упаковану в слова привітань, прикрашену букетом твоїх улюблених кольорів і посипану самими солодкими поцілунками! З днем народження, моя єдина! Безмежно тебе люблю.

***

Джерело: happyb.com.ua

Коментарі