Найкращі привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові


Найкращі привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові

Мій хлопчик і справжній чоловік! Бажаю тобі залишатися таким само багатогранним, креативним, невловимим для інших і гранично близьким для мене. Ти у мене і спортивний, і з гумором, і симпатичний, і з достатком. Загалом, бажати тобі більшого просто безглуздо. Але можна побажати терпіння і розумності, щоб все це зберегти. Мені нічого не треба, коли ми з тобою разом. Тому в обмін на свій подарунок я просто розраховую отримати поцілунок.

***

У цей світлий, сонячний день я щаслива тебе привітати з днем народження. Ти чудова людина і залишайся завжди таким добрим і мудрим. Бажаю, щоб в житті завжди було місце для заповітної мрії. Адже мріяти так чудово. А ще нехай у твоєму житті будуть тільки хороші люди, які будуть тебе поважати і розуміти. А сім'я нехай завжди тебе підтримує і цінує.

***

Любимка, вітаю тебе з Днем народження! Ти головна надія і опора нашої дружної родини: ніжний чоловік і турботливий папка. Головний годувальник і захисник. Бажаю тобі удачі у всіх справах, матеріальної стабільності і любові.

***

З особливим почуттям в день народження хочу побажати тобі щасливих років, радості, здоров'я, перемог і просування по службі! Бажаю тобі, щоб все збувалося, щоб тебе знайшли крила слави, а твоє ім'я виявилося у низці великих діячів всій Землі!

***

Сьогодні День Народження у чудової молодої людини, у всьому молодця і красеня! Ніколи не розставайся з щастям, нехай воно супроводжує тебе кожен день, кожну хвилину твого життя ще один рік і багато років, що слідують за ним! Купайся в радості, яку тобі дарують близькі і друзі, і ніколи – ніколи - ніколи - не сумуй! Нехай всі події, які трапляються з тобою, навіть якщо вони не самі приємні, в результаті приведуть до кращого результату, успіху, даруючи тобі незмінну посмішку! Нехай всі починання надихають тебе рухатися далі і далі, до своєї мрії! Я бажаю тобі залишатися таким же милим і висвітлюють все навколо себе! Хай щастя крокує з тобою в ногу, всі твої мрії збуваються, здоров'я ніколи не кінчається, друзі радують своєю відданістю, а любов завжди буде взаємною! Люблю тебе, мій дорогий, і дуже рада, що ти - мій!

***

За весь той час, що ми з тобою знайомі, були різні, разом пережиті ситуації, від яких хочеться посміхатися, і які тепер залишаться у великому обсязі в нашому спільному банку спогадів. Але були і ті, які можуть викликати смуток, і якщо я була тому причиною, а в більшості своїй це могло бути швидше за мене - прости мене, будь ласка! Хочеться побажати тобі всього того, що тобі необхідно для гармонії всередині тебе, щоб з тобою завжди були твої люди, близькі та головне ти сам, як би це дивно не звучало. Тому, що, крім рідних, важливо щоб ти міг покластися на себе в різних спірних життєвих ситуаціях, які в будь-якому випадку виникають в нашому житті. І я абсолютно впевнена в тому, що ти знайдеш себе і свій внутрішній стрижень. Бо в тобі він виразно точно є! Все у тебе вийде! Будь щасливий, рідний мій! І якщо що, ти завжди знаєш, у кого можна попросити допомоги. З Днем Народження!

***

З днем народження вітаю самого сильного, турботливого і мужнього - мого коханого! Це така радість - цілувати тебе, обіймати і бажати тобі бути щасливим кожен день поруч зі мною!

***

Бажаю бути таким, яким ти є, тому що я люблю тебе саме за твої природні якості твоєї натури і за всі твої помилки теж люблю! Просто вір, що все вийде, але теж сидіти склавши руки – це я не побажаю! Нехай все виходить, але прикладати до цього зусилля я дуже побажаю! Нехай у серці буде мир і спокій, щоб жилося ще спокійніше, ніж коли-небудь! Я бажаю тобі завжди бути забезпеченим і вміти заробляти гроші, і хороші гроші! Хай твоя праця завжди буде оцінений іншими людьми, тому що це тобі в пригоді! Поваги тобі від більш дорослих і від молодих людей! А також, з днем народження тебе, улюблений і рідний! Нехай погода теж буде гарною і світлою! Бажаю, щастя тобі, так як його не зможеш нічим і навіть ніким замінити – адже все це тільки зовні! Я бажаю тобі справжнього щастя в особистому житті!

***

Кілька років тому я познайомилася з одним життєрадісним і позитивною людиною, який повністю змінив моє життя. Правда, тоді я зовсім не уявляла, що через кілька років я вже буду вважатися його нареченою, але хочу сказати, що мені це приносить задоволення. Любимочка мій, для мене твій День народження – особливе свято, тому що він подарував мені тебе. Хочу привітати твоїх чудових батьків, яких я люблю нітрохи не менше, ніж тебе. Я бажаю їм міцного здоров'я і довгих років життя. Любимка мій, тебе я теж побажати здоровьица, щастя і успіхів у всьому. Ти в мене такий активний, енергійний і товариський, що я деколи просто дивуюся з того, звідки в тобі стільки енергії і сил. Я дуже сильно тебе люблю і дорожу нашими відносинами, мій дорогий. Просто будь здоровий і ніколи не болів, а все інше я сама для тебе зроблю. Будеш самим щасливим та коханим.

***

Коханий, бажаю завжди вірити в удачу, не боятися ризику, однак і не втрачати голову. Нехай твої напір і неприборкана енергія допомагають у будь-якій справі, дороговказна зірка світить яскраво, а дорога до успіху буде широким і зручним. Бажаю почуття повноти життя, нових проектів, кар'єрного зростання. Нехай наша любов підтримає тебе у складні моменти і дасть сили перемогти будь-які неприємності. З днем народження!

***

Коханий мій, я з великою радістю вітаю тебе з прекрасним святом – днем твого народження! Я хочу, щоб ти знав, що тільки з тобою я стала по-справжньому щасливою і відчула себе справжньою жінкою. Зустрівши тебе, я знайшла сенс мого життя. Знай, що тільки коли щасливий ти, я набуваю крила. Я шалено люблю тебе і дуже хочу, щоб попереду було ще дуже багато днів твого народження, які ми будемо відзначати разом.

***

Нехай у світі чекає великий, просто неймовірний успіх! І нехай погода буде завжди гарною, щоб світило сонце, а також небо було блакитним! І найважливіше - нехай все завжди виходить, тому що це буде тебе завжди надихати, а значить і гроші не за горами, і навіть таке низинне – наші гроші, вони важливі, тому володіють страшною силою! І бажаю тобі бути сильніше всього на світі, такого сильного і важливого! Просто залишайся завжди самим собою! І нехай у світі – грози і бурі, а також, все, що завгодно не хороше – все одно я буду з тобою завжди! І нехай я буду іноді здаватися не такою, як завжди! Все одно – я люблю тебе! Це прекрасно любити, а тому моя мрія – щоб наша любов тривала вічно! З днем народження вітаю і бажаю щирого щастя тобі! Порожній кожен день буде схожим на цей, і тоді все буде ще цікавіше і все налагодитися! Бажаю, щоб все могло налагоджуватися саме по собі!

***

Мій коханий, єдиний і бажаний, сьогодні в тебе радісна подія – день народження. Вітаю тебе від усієї душі, і бажаю всього самого найкращого. Нехай кожна мить твого життя буде приємним і веселим, нехай удача йде з тобою поруч. Будь справжнім господарем своєї долі. Бажаю успіхів у всіх твоїх починаннях, гарного настрою, міцного здоров'я. Нехай тебе оточують надійні, вірні друзі, нехай всі бажання збуваються. Бережи тебе Господь, мій милий.

***

Чудового, обожнюваного, неповторного чоловіка вітаю з днем народження! Ти найулюбленіший на світлі! Ти такий один у всесвіті! Хочу пообіцяти тобі, що завжди буду допомагати тобі і підтримувати, розуміти і піклуватися. Я хочу стати для тебе найкращою. Хочу зробити тебе найщасливішим чоловіком у світі.

***

Сьогодні чудовий день, і в цьому немає нічого незвичайного. Сьогодні вітаю тебе! Чоловік в якому я впевнена, люблю і пишаюся. Бажаю тобі міцної дружби хочу, щоб ти був щасливий і ніколи не зупинявся на досягнутому. Нехай переслідує тебе тільки удача, і знай я тебе завжди у всьому підтримаю.

***

У людини з нереальною, неземною енергетикою сьогодні День Народження! Твоя посмішка безцінна, особливо в такий день! Мій улюблений іменинник, хочу тебе обійняти і сказати: З Днем Народження, коханий! Але у мене від любові до тебе перехопило подих, слова не вимовляються, думки плутаються, немає слів, одні емоції! Але я знаю, що ти чуєш мене і розумієш навіть без слів! Це одна з твоїх унікальних здібностей, якою я дуже дорожу! Напевно, на всій планеті знайдеться, от таких як ти, пару чоловік, з один з них ти, який дістався мені! Ось чому я так хвилююся, коли ти поруч! Ти – особливий, ти з іншої планети, посланий мені для того щоб я відчула ті почуття, про які пишуть в книжках великі поети! Ніколи не дозволю собі тебе втратити, бо ти – справжній скарб! Люблю тебе, мій дорогоцінний, і ще раз, з Днем Народження!

***

Сьогодні найчудовіший день в мого ненаглядного, ніжного, красивого і самого коханого чоловіка. Ти для мене, любий, як сонечко – ніжно грієш мене своїми теплими променями. Як місяць, висвітлюєш мені дорогу у життя. І як дороговказна зірка, допомагаєш знайти правильний шлях до вершини щастя.

***

Ти з тих чоловіків, які створюють рай навіть під відкритим небом, а не те, що в курені. Я бажаю тобі, мій коханий, хай твоє гаряче серце, яке лікує краще за будь мікстури і зігріває тепліше сонця, стукає дуже-дуже довго!

***

Хочу привітати самого важливого людини в моєму житті з Днем народження! Я знаю, як ти чекав на цей день, тому що хотів нормально виспатися і відпочити. Любимочка мій, я дивлюся на тебе і розумію, що ти просто неймовірно сильний чоловік, якого, мабуть, навіть неможливо зламати. Але мені навіть не хочеться, щоб хтось намагався це зробити, тому що йому мало не здасться. Любимочка, я хочу побажати тобі виключно здоров'я і якомога більше сил і енергії, тому що твоя робота просто витягує з тебе всі сили, тому ти так швидко втомлюєшся. А мені хочеться, щоб ти отримував задоволення від того, що ти робиш, тому що це багато в чому і є запорука успіху. Я вітаю тебе ще раз, мій дорогий і улюблений чоловічок на світі! Нехай цей день буде одним з найкращих в твоєму житті! А я вже постараюся забезпечити для цього все можливе і неможливе.

***

Любов моя, вітаю з Днем Народження! Я вдячна долі за те, що вона подарувала мені тебе! Хочу сказати спасибі твоїм батькам за те, що вони подарували світу і мені такого прекрасного людини, як ти! Залишайся завжди таким же добрим, веселим і чуйною людиною! Я тебе дуже люблю! З Днем Народження!

***

Дорогий, коханий! Сьогодні день, коли сильно хочеться тебе щохвилини вітати! Завдяки цьому чарівному дня, що стався стільки часу назад, життя всіх, а моя в першу чергу, стала світліше і яскравіше! І в святкові, і буденні дні ти сяєш мені, прямо як небесне сонце. Тільки воно йде, ховається за хмарами, а ти завжди залишаєшся. З святом тебе, з днем народження знову і знову!

***

Хочу привітати мого найдорожчого людини з його особистим святом. З твоєю появою моє життя стала набагато цікавіше і яскравіше, за що я тобі хочу неодмінно сказати величезне спасибі. Мій любий, я хочу від щирого серця привітати тебе і, звичайно, побажати міцного здоров'я. А ось щастям і любов'ю я тебе сама забезпечу, так що можеш навіть не переживати. Ти в мене такий приголомшливий людина, що іноді я сама собі заздрю з-за цього. Мені дуже пощастило з тобою, тому знай, що я зроблю все для того, щоб зберегти наші відносини. Будь впевнений, що я готова присвятити все своє життя тобі і нашим майбутнім дітям. Я впевнена, що ми з тобою зможемо побудувати чудову сім'ю, якою будемо пишатися. Вітаю тебе ще раз, мій найулюбленіший і рідненький. Велике спасибі твоїм батькам за тебе! Сьогодні і їх свято теж, тому хочу привітати твоїх чудових батьків з твоїм святом.

***

Мій коханий! Коли ти поруч, навколо мене барви життя переливаються перламутровим відтінком золота! Коли ти поруч, на моїй душі розцвітають неймовірної краси весняні квіти! Коли ти поруч, моє серце схвильовано б'ється в такт з твоїм! Коли ти поруч, я забуваю про всі проблеми на світі, на моїй душі настає блаженне заспокоєння! Коли ти поруч, мені хочеться танцювати і співати пісні! Коли ти поруч, сонце стає яскравіше і тепліше, трава - душистей і зеленішою, щебет птахів - мелодичней, небо - чистіше, життя наповнюється сенсом! Ти – моя Всесвіт! Хочу розчинитися в тобі! Хочу текти любов'ю по твоїх венах! Хочу дарувати тобі свою любов! І як я без тебе жила раніше, до нашого знайомства, я не пам'ятаю і не хочу згадувати! Ти зробив мене щасливою! І я бажаю зробити щасливим тебе, мій іменинник! Ти вартий кращого! З Днем Народження!

***

Хочу поділитися радістю з вами і сказати, який сьогодні чудовий день. День Народження мого хлопця! Неодноразово дякую долі за те, що я зустріла дзеркальне відображення своєї душі. Людину, яку я відчуваю на ментальному рівні. Людини, завдяки якому, в цьому житті, я не самотня. І зараз, якщо б можна було все змінити, і повернути час назад, я б зовсім не змінила нічого. День тебе - Людини з чистою душею і серцем, поруч з яким всі люди стають хоч трішки краще. В наш час у людей дуже багато масок. За якими, часом взагалі не розібрати щирості і емоцій. Я ціную тебе, тому що ти справжній. Ось такий, який є. Ти завжди поруч. Я плачу, сміюся, засмучуюся, радію, і ти завжди мене підтримуєш. Ти найкрасивіший, самий добрий, самий щирий, світлий, люблячий, найкращий. Мій. З Днем Народження!

***

Рідний мій, я від усього серця вітаю тебе з Днем народження. Що можна побажати тобі, адже я хочу знати, що ти насправді можеш бути справді щасливим? Хочу я побажати безмірного щастя, від якого буде танцювати душа і серце співати. Бажаю тобі добра і позитиву, стійкості в будь-яких життєвих ситуаціях. Нехай року, які проходять, дарують тобі тільки все найкраще. Рідний мій, будь ласка, не смутку з приводу того, що час біжить вперед і його не зупинити, адже час дарує емоції і незвичайні події, дозволяє зберігати віру в прекрасне майбутнє. Хочу бути завжди поруч з тобою і використовувати всі можливості для того, щоб наші відносини ставали все більш міцними і міцними. Рідний мій, я насправді вірю в те, що ми зможемо бути разом, незважаючи ні на що. З Днем народження я вітаю свій скарб, яке подарувала мені сама доля.

***

Мій улюблений (ім'я)! Я дуже рада, що зустріла тебе. Ти саме той, про кого я мріяла: добрий і ніжний, сильний і мужній. Нехай життя тобі дарує щастя, ти його гідний, а я їй буду в цьому допомагати.

***

Коханий, я вітаю тебе з Днем народження. Сьогодні ввечері давай разом запалимо свічки, згадаймо дивовижні миті життя і дивовижні подарунки долі. Знаєш, ми вже багато пережили разом і я вірою в те, що далі наше життя буде складатися все з великим позитивом. Нехай життя приготує для нас нові сюрпризи і відкриє нові можливості, адже тільки в цьому випадку ми можемо опинитися воістину щасливими один з одним. Хочу побажати тобі впевненості у щасливому майбутньому і безтурботності. Нехай ти будеш сміливим і відчайдушним, вдалим і щасливим. Рідний мій, я насправді вірю в те, що в твоєму житті все обов'язково складеться якнайкраще. Пам'ятай про те, що я хочу бути тільки з тобою, готова подолати з тобою будь-які життєві повороти. Ти – подарунок моєї долі, а я сподіваюся бути твоїм подарунком. Обожнюю тебе, адже наша зустріч не просто так сталося.

***

Мій улюблений і єдиний! Від всього серця вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі бути самим щасливим чоловіком у світі! Залишайся таким же, як зараз — ніжним, як шовк, безмежним у своїй любові і доброті, як океан, сильним і хоробрим, як супермен!

***

У світі стільки людей, стільки доріг і випадковостей, так як вийшло, що ми зустрілися? Не тільки зустрілися, але і закохалися, знайшли одне в одному те, чого в житті нам так не вистачало – вірність, ніжність, турботу, увагу і любов. У День народження головного людини в моєму житті я хочу побажати йому не зупинятися ні перед чим на шляху до своїх мрій, пам'ятати про те, що я буду з тобою поруч завжди, і просто бути щасливим!

***

Джерело: wordsguru.co.ua

Коментарі