Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою

Мамуля, для тебе світить сонце, росте трава. Для тебе мої побажання та поздоровлення. Я привітаю тебе в цей день непросто словами, а емоціями. Я хочу, щоб тобі жилося казково. Не хворій, не старей, будь прекрасною, веселою. Нехай душа буде співати від щастя, а доля подарує тобі довгі літа!

***

Дорога матусю! Я знаю – бути мамою – це найскладніша робота без свят та вихідних днів. Я нескінченно вдячна тобі за те, що ти так добре виконуєш цю роботу. Ти робиш все, щоб виростити порядного і вихованої людини. Скільки ж праці та терпіння для цього треба! Мамо, ти у мене найкраща. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, бадьорості, гарного настрою, побільше радісних і світлих днів. Я дуже люблю тебе!

***

З днем народження, мила мама. Бажаю тобі багато приводів для радості і веселощів, жодної причини для смутку і туги, світлих свят душі і щирої любові серця, чудового настрою і незгасною краси, доброго благополуччя і щасливих надій.

***

Мамуля, я хочу згадати сьогодні стару притчу про подорожніх, які довго йшли по пустелі і нарешті знайшли дерево, під яким присіли відпочити. Вони стали сперечатися про те, що принесло їм бажаний спокій. Один казав, що це густа листя, інший стверджував, що міцні гілки, третій запевняв, що потужний стовбур. А четвертий подорожній мовчав, а потім запитав інших, могли б існувати листя, гілки та стовбур без коріння дерева. І ми теж не могли б існувати без тебе, тієї, яка стала нашими коренями. З днем народження!

***

Я бажаю тобі, моя дорога матуся, зберігати свою вічно молоду душу. Ти так нас завжди підтримуєш і тонко відчуваєш. Нехай твоє рідне обличчя світиться добротою. Довгих тобі років щасливого життя. Бажаю тобі великої сили духу. Я міцно тебе обіймаю і цілую твої втомлені руки.

***

З Днем народження у прозі дорога жінка! Прийми від мене сердечне привітання, коробку цукерок, подарунок і, звичайно ж, теплі побажання! Про що ти мрієш? Нехай все здійсниться! Нехай кожен твій день починається з посмішки, і пам'ятай про те, що ти найкраща і найулюбленіша для своїх рідних, а значить – у тебе все завжди буде краще, ніж в старій добрій казці!

***

Моя мама – не лише найпрекрасніша в світі жінка, але і моя найкраща подруга! Їй я можу довірити свої секрети, запитати поради у складній ситуації. Вона так любить мене, що нерідко розуміє мене без слів! Сьогодні я вітаю тебе з днем народження, мама, і бажаю тобі довгих років в благополуччя, щастя і любові!

***

Рідна мати моя! Так приємно дивитися на своє сяюче обличчя і бачити, що у тебе прекрасно і чудово. Нехай і надалі твоє обличчя буде освітлюється тільки радістю і щастям. Бажаю тобі сімейного благополуччя, нереальних висот у професії, справжнього поваги колег, щирих і відкритих душею людей на життєвому шляху. Пишаюся і люблю тебе.

***

З Днем народження, мила мама! Нехай світ навколо наповнюється яскравим цветеньем весняних квітів, а тепло рідних зігріває твоє золоте серце. Нехай тобі завжди вистачає сил і терпіння, а життя подарує безліч приємних моментів і позитиву! Бажаю тобі більше посмішок і завжди гарного настрою!

***

Мамуленька моя, вітаю тебе з днем народження! Ти мій самий коханий і цінний чоловічок, який подарував мені життя, за що я завжди буду тебе дякувати. Мені дуже хочеться сказати багато про що, а точніше побажати всього-всього прекрасного і кращого, чого ти заслуговуєш. Здоров'я тобі, моя рідна, самого міцного, барвистих моментів, позитивних подій, побільше добрих людей у твоєму колі, миру в домі і довгої і безтурботного життя в щастя і процвітання.

***

З днем народження, моя мила мама, зі святом молодості душі і відради серця. Бажаю тобі ні на хвилину не впадати в смуток або відчай, кожен день зустрічати з натхненням і посмішкою, ніколи не припиняти мріяти і вірити в диво, завжди нас дивувати і бути щасливою всюди.

***

Моя мила мама, твоя дочка вітає тебе з днем народження. Бажаю чудового свята і добрих подарунків, бажаю світлих злітних смуг в житті і щасливих польотів душею над цим світом, бажаю яскравих вражень і вірною підтримки близьких людей.

***

Дорога моя, кохана, єдина і найкрасивіша на світі, мамочко! Вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб кожен день протягом усього твого довгого і здорового життя приносив радість і щастя! А ще-відчуття неповторності і таланту! Знай, дорога моя ненька, що я тебе дуже сильно люблю і завжди готовий прийти тобі на допомогу! Залишайся молодою, стрункою, неповторною і коханій! Я тебе просто обожнюю!

***

Золотий мій чоловічок, ти для мене сама рідна. Сьогодні я хочу привітати тебе від усієї своєї дочірньої люблячої душі. Матуся, бажаю тобі, щоб твій життєвий шлях був осяяний щастям і успіхом. Нехай збудуться всі твої давні сподівання. Нехай твоєї життєвої попутницею завжди буде удача. Щастя тобі рідна, і довгих років життя!

***

Сьогодні вітаємо з днем народження! Живи і радуй нас ти багато років. І нехай очі твої сяють щастям, а душі близьких дарують тепле світло. Адже щороку з тобою, матусю, рік повний щирих чудес!

***

До Дня народження мами я зібрав букет, він вийшов таким великим, що з-за нього чи видно мене, і таким ароматним, що, здається, в нашій квартирі цілий сад зацвів! Мамо, ти пам'ятаєш, як у дитинстві я дарував тобі уявного тигра або корону цариці? Сьогодні я знову заглянув у дитинство і припас для тебе ще більший букет чарівних квітів! Що ні квітка – то добре побажання. Ось, дивись сама! Тут є довгі роки, міцне здоров'я, гарний настрій, натхнення і любов! Я дарую тобі все це і ще раз кажу – з Днем народження!

***

Матуся, найдорожча моя кохана, вітаю тебе з днем народження і бажаю, перш за все, залишатися самою собою, бути щасливою, цілеспрямованою, незалежною жінкою. З роками бажаю тобі стає ще прекраснішим, чарівнішими і мудрішими.

***

Нехай пройдуть роки, і я стану зовсім дорослою, доб'юся визнання і заслужив нагороди і похвали, нехай мене будуть оточувати вірні друзі... але все одно, для мене в світі не буде думки важливіше і похвали цінніше, ніж материнські. В мамин День народження я хочу побажати їй завжди залишатися красивою, квітучою, життєрадісною і вірною своїм мріям!

***

Мамо, ти найдорожча, рідна і кохана людина на всьому білому світі! Вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі не знати втоми, проблем та печалі. Нехай все у тебе буде позитивним, позитивним, добрим і довгоочікуваним. Люблю тебе, моя хороша і від усього серця бажаю тільки найкращого!

***

Мамо рідна! Немає людини ближче і дорожче, ніж ти. Сьогодні твій День Народження. Мені хочеться побажати тобі довгого життя, повної розуміння і любові, щирої радості і підтримки близьких! Спасибі тобі за турботу, роки нескінченного щастя і душевної теплоти, мудрі поради, прагнення завжди зрозуміти і прийти на допомогу! Нехай все у тебе буде чудово! Бережи себе і пам'ятай, що ми всі тебе дуже любимо

***

Матуся! Ти для мене, як подруга, як старша сестра. Я можу поділитися з тобою своїм щастям, я можу розповісти тобі свої жалі й печалі. Ти - Ангел Охоронець, який веде мене по життю і не дає оступитися. Ти подарувала мені найцінніше - життя. Я постараюся прожити його так, щоб ти пишалася мною, щоб тобі ніколи не було за мене соромно. Я постараюся бути для своїх дітей такою ж гарною мамою. Нехай не тільки сьогоднішній день - день твого народження, а і кожен твій день буде наповнений радістю!

***

Улюблена мамочка! З днем народження! Бажаю тобі, щоб життя твоя була повноцінною, з приємними турботами, геніальними ідеями і блискучими перемогами! Нехай в душі твоїй ніколи не вичерпається джерело доброти! Йди по життю сміливо і прямо! Нехай у важкі хвилини поруч виявляться твої близькі й друзі, хай завжди будуть поблизу ті, з ким хочеться поділитися радістю! Здоров'я тобі і довгих років життя, радості і сміху, поваги оточуючих і любові рідних! Будь щаслива!

***

Ти заслужила день народження, такий же дивний, як і ти! Спасибі, що вірите в мене, не турбуйся ні про що, це твій день! Ти надихаєш мене все життя. Я ніколи не зможу описати словами, що моя мама значить для мене. Якщо хтось хоче знати, їм доведеться заглянути в моє серце, щоб побачити. Материнська любов дає дитині те, чого не можуть зробити школи і коледжі. Я можу називати тебе мамою, але моє серце кличе тебе найкращою подругою. Твоя любов робить кожен день мого життя щасливим і безтурботним. Мама, я знаю, що за цими м'якими і втішними обіймами лежить жінка, чиє серце сильне, а душа безкорислива. Я не завжди згоден з тобою. Я не завжди ставлюся до тебе добре. Я не завжди тебе обіймаю. Але я хочу, щоб ти пам'ятала, я люблю тебе і завжди буду. Мама - це просто ще одна назва супер клею, який тримає родину разом.

***

Моя мила мама! Ти сама красива, сама кохана, сама щаслива і ще мільйон сама-сама! Я бажаю тобі в день народження бути такою ж доброю та життєрадісною, як і зараз! Бути здоровою і активною, веселою і позитивною!

***

Моя дорога мама, вітаю тебе з днем народження. Донечка тобі бажає мажорній тональності в пісні твоїй життя, високих нот щастя і радості, чистого звучання струн твоєї душі і великого насолоди кожним чарівним миттю і добрим моментом.

***

Матуся, в твоє свято я хочу побажати, щоб кожен день, який ти з любов'ю і турботою подарувала твоїм близьким, став ще одним десятиліттям твоїй дуже довгого і щасливого життя. Будь завжди самої-самої лагідною, ніжною, коханою, гарною. З днем народження!

***

Коханій мамі шлю цю вітальну прозу в її День Народження, який, до того ж, ще й ювілей. Соціалізація людини починається з мами і тата, але мама частіше виявляється ближче до дитини (навіть чисто біологічно). Саме тому в більшості випадків перше слово, яке вимовляє дитина, це «мама». І тому мама до самого кінця відноситься до крихітному списку самих-самих близьких людей. І для мене ти завжди будеш людиною, дорога матусю.

***

З днем народження, мама. Нехай кожен день у твої двері стукає радість, нехай місця для щастя у твоєму серці з кожним днем стає більше, нехай твоя дороговказна зірка ні на хвилину не згасне. Матуся, бажаю в будь-якому віці і при будь-якій погоді залишатися улюбленою і неповторною.

***

Оскільки я вважаю свої благословення, я не можу не думати про тебе. Незалежно від того, як сильно я намагаюся, незалежно від того, що я роблю, я ніколи не зможу показати, як я ціную все, що ти для мене зробила. Ти мій герой, ти моя сила. Я багатий, тому що скільки твого часу, любові, щодня було вкладено в мене. Я багатий, тому що ти пожертвувала багатьом, щоб я став тим, ким я є. Ти самий особливий людина в моєму житті. Ти для мене більше, ніж просто мати. Ти мій учитель, моя сила, мій найкращий друг. Спасибі за те, що ти даруєш мені свою турботу. Ти завжди змушувала мене відчувати себе важливою людиною в світі. Спасибі і знай, що я ціную це. Нехай цей день буде таким, як ти хочеш. Нехай твій день народження буде часом, коли інші будуть вихваляти тебе. Це час для всіх нас, щоб показати тобі любов у багатьох відношеннях! З днем народження, мамо!

***

Матуся, рідна! Зараз, коли я стала мамою, я почала розуміти тебе як ніколи. Спасибі тобі за все, за недоспані ночі, за те, що цілувала мої ранки, за те, що гладила мене по голівці, навіть коли я була неправа... Ти завжди плакала і раділа разом зі мною. З Днем Народження, матусю! Будь здоровенька, а в іншому я допоможу.

***

Джерело: svyato.co.ua

Коментарі