Привітання з днем народження чоловікові в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження чоловікові в прозі, своїми словами, українською мовою

Кожен день, кожну секунду, Ви прагнете вперед, даруєте нам своє тепло, поради та підтримку. Цього, для всіх нас знаменний день, день Вашого Народження, дозвольте привітати Вас і побажати мужності в подоланні перешкод, щастя у всіх сферах життя, багатогранної любові і здоров'я для насолоди нею. З Днем Народження, наш рідний і вельмишановний!

***

Любові, здоров'я, успіху, матеріального благополуччя, щасливого випадку, завжди гарного настрою, родинного благополуччя та здійснення всіх заповітних мрій!

***

Вітаю з особистим святом – днем твого народження! Нехай у твоєму житті будуть незмінно присутні всі складові чоловічого буття — надійний тил в особі дружини, любов до дітей, робота, яка приносить не тільки прибуток, але і задоволення, і звичайно друзі! Думки нехай буде в порядку, а м'язи в тонусі!

***

Нехай завжди оточує любов і в справах супроводжує удача! Залишайся в будь-якій ситуації таким, який ти є — надійним, розуміючим, впевненим у собі! Нехай здоров'я буде богатирським, настрій прекрасним, будинок затишним, а робота приносить дохід, і задоволення!

***

З Днем егоїста тебе, дорогий друже! Нехай у тебе буде все найкраще, світле, пристрасне, ніжне, красиве, добре й щасливе! Будь вірний собі — і нехай світ прогнеться під тебе! Вітаю!

***

Бажаємо в цей день виконання всього задуманого, радісних зустрічей і несподіваних приємних сюрпризів. Нехай назавжди збережуться в тобі всі якості справжнього чоловіка, такі як сила, впевненість, вірність слову, мужність і чарівність. Хай буде міцним здоров'я, а життя подарує багато світлих днів.

***

Вітаємо (ю) з Днем народження! Будь здоровим, сильним, успішним людиною. Бажаємо (ю) благополуччя, любові, щастя, удачі та гарного настрою. Нехай тебе завжди оточують вірні друзі, на роботі поважають колеги, а вдома плекають і бережуть рідні!

***

З днем народження вас, бажаю вам великого, міцного здоров'я і благополуччя в родині, здоров'я вам і вашим рідним, завжди бути добрим і в хорошому настрої, в житті більше приємних моментів і світлих людей і всього вам самого-самого.

***

Справжньому чоловікові на день народження потрібно побажати тільки цього величезного щастя, залізних нервів, міцної чоловічої дружби. А ще надійного сталевого коня, і щоб мотор не барахлить. Перемог тобі на всіх фронтах, везіння в житті, а грошей стільки, скільки зможеш собі побажати!

***

Вітаю тебе з новим витком твоєму житті - з Днем народження! Залізного тобі здоров'я, м'якою жіночої турботи і стрімкого підйому вгору по кар'єрних сходах! Залишайся собою - то є добрим, чесним і хороброю людиною. Нехай задумане стане реальністю!

***

Сьогодні відкривається нова й найкраща сторінка Твого життя! І зараз я хочу побажати, щоб Твоє життя було наповнене любов'ю, зігріта теплом, забезпечена матеріально і без зайвих зусиль! Щоб жити Тобі було легко і приємно! З Днем народження!

***

Простого справжнього щастя, залізних нервів, міцної чоловічої дружби, сталевого коня, щоб мотор не барахлить, перемог на всіх фронтах, щоб щастило у житті, а грошей вистачало на найнеобхідніше, на розкіш, на божевілля і на благодійність! І бажаю навіть у найскладніших ситуаціях бути переможцем!

***

З днем народження, дорогий колего! Від усього серця хочеться побажати професійних злетів, задоволення від роботи, терпіння і стабільності. Нехай спокій і благополуччя завжди живуть у душі, удача супроводжує вас у всіх починаннях, а вдома завжди чекає затишок і турбота близьких!

***

З Днем Народження! Ти людина, у якого в житті все: любляча сім'я, вдала кар'єра, визнання, стан і всього цього ти досяг самостійно. Шлях був не простий, але він того вартий. Бажати тобі щось дуже важко, але все ж є речі, які не можна купити – це ставлення. Я бажаю тобі щирих безкорисливих людей навколо, багато нових емоцій, щоб спалахнула найсильніша пристрасть між тобою і коханою жінкою. Збирай посмішки, подяки, обійми, душевні розмови – все це так цінно і те, без чого нинішня життя стає порожнім і нецікавим! Ще раз з Днем Народження!

***

З Днем народження! Нехай в одній руці буде везіння, а в іншій - щастя. Бажаю, щоб ці дві головні складові життя привернули до тебе і інші благодійники - здоров'я, успіх, достаток, любов, позитив.

***

Вітаю з днем народження. Бажаю щастя, здоров'я, бадьорості та довголіття. Щоб жити не тужити і щасливо життя прожити. Нехай цей день наблизить плани і віднесе нещастя, дасть нові сили і відчуття, адже все попереду, і щастя близько, варто лише повірити

***

Бажаємо нашому імениннику завжди зберігати душевну молодість, адже молодість — це чудове стан очікування прекрасного, це відчуття, що все можливо, все тобі під силу. Бажаємо тобі здоров'я, щастя, нехай завжди тобі супроводжують успіх і удача!

***

З днем народження! Бажаю в цей день тобі бути завжди життєрадісним, позитивною, здоровою, міцною, мужнім, щасливим, щасливим, коханим. Щоб тебе оточували люблячі тебе люди.

***

Дорогий наш красень чоловік! Справжньому мужику для щастя потрібні бадьорі коня під капотом, рахунки в банках, красива і любляча дружина, вірні друзі та робота, яка приносить задоволення! Нехай все це буде завжди з тобою! З Днем Народження!

***

Дорогий мій чоловік, кожен день особливий, коли я з тобою. Але сьогодні додатковий особливий день, бо у тебе день народження, і я рада розділити з тобою цей день. Будь то день народження, чи ні, я завжди буду поруч з тобою на твоїй стороні. Люди кажуть: «Завжди робіть те, що може тебе ощасливити». Давай подбаємо про те, щоб ми провели і відзначили ще не один щасливий день народження! Сьогодні тобі бажають багато, а я бажаю тільки дві речі: завжди і ніколи. Ніколи не відчувати смуток і завжди бути щасливим! Нехай твій життєвий шлях наповниться усіма відтінками щастя, незабутніми моментами, добрими та надійними людьми і веселощами. Дякую тобі за тепло і ласку, яку ти мені подарував. За всі щасливі спогади і море посмішок і приводів для сміху. Пам'ятай, що ти завжди можеш розраховувати на мене. Я буду поруч, щоб не трапилося. Самого щасливого дня народження!

***

Вітаю тебе, чоловік. З твоєю енергією і мудрістю, перед тобою відкриті всі дороги. Тобі будуть коритися всі вершини. Всі мрії будуть збуватися. Не шукай натхнення серед людей навколо і вдохновляй інших — це найкращий спосіб прожити краще життя. У мене було життя до того, як я зустріла тебе. Але з нашою зустріччю, мій життєвий шлях придбав сенс. Я зрозуміла, що справжні чоловіки не носять блискучих збруї, вони стають блискучим панциром своїх дружин. Я не знаю, що чекає нас у майбутньому, але поки ми разом, я знаю, що буде здорово. Життя — це не що інше, як задоволення. Тому що у мене є чоловік, який солодкий. Навіть після всіх цих років твоя любов все так само міцна. Твої обійми і поцілунки — це те, що змушує моє серце битися. Життя може бути жорсткою, але з тобою, це просто приголомшлива поїздка. З днем народження.

***

Бажаю, щоб твої діти і онуки були схожі на тебе. Тому що ти чудова людина і хочеться, щоб ці гени передавалися далі в майбутньому. Хочу побажати, щоб ти не розчарував своїх близьких і рідних за життя. Також подивіться красиві тости для чоловіків на день народження.

***

Доброго ранку мій самий коханий чоловік на світі. Я з тобою зустрічаюся вже досить давно, і тому знаю тебе і твої звички напам'ять. Ось, наприклад, я знаю, що ти не дуже любиш таку дощову погоду. І сьогодні, на жаль, у нас саме така погода. У вікно стукає маленький, наполегливий дощик. У тебе, напевно, буде дуже поганий настрій. Тому що саме в день твого дня народження, і є така погана погода. Але, я постараюся зробити все можливе, для того, щоб зробити цей день для тебе святом. І зараз я хочу з тобою попрощатися. Нехай у тебе в житті завжди все буде добре. Знай, що мої побажання йдуть до тебе від усього серця. Бажаю тобі удачі в усьому, щоб ти не робив.

***

Дорогий наш іменинник! З наступившим святом тебе! Нехай ця серйозна і велика дата не наступить на горло твоїй веселій, відчайдушної пісні, не розучить тебе радіти життю і насолоджуватися кожним днем її! Від усієї душі вітаємо тебе з днем народження!

***

Іменинник, з Днем Варення! Живи сьогоднішнім днем, не знаючи бід у завтрашньому! Мрій так, щоб все збувалося! Живи безоглядно, не шкодуючи про те, що трапилося, і нехай все у тебе буде добре — на роботі, в сім'ї і на душі!

***

Вітаю З днем народження! Бажаю побільше здоров'я, для тебе і твоїх рідних, побільше везіння і удачі, щоб вистачило на всі справи! Добра і терпіння бажаю, щоб до наміченої мети прийти. Нехай серце буде завжди наповнене любов'ю, теплом і ніжністю.

***

Вітаю! Піднімаю келих за твоє щастя! А потім — за твоє здоров'я! А потім — за удачу! За любов! За наповнене позитивом життя! За все найкраще! І нехай все це у тебе буде!

***

Міцного здоров'я, бадьорості духу, веселого настрою і вічної молодості душі, щоб ти осявало життя своїх близьких! Нехай буде відмінним настрій, а доля тебе завжди балує!

***

Всі ми чекали на цей день, і нарешті він настав. Сьогодні — твій день народження. День, коли Господь все-таки вирішив показати тобі цей світ, і ми всі Йому дуже вдячні. Я бажаю тобі залишатися таким же добрим, усміхненим людиною: адже якщо посміхатися навіть в самих складних життєвих ситуаціях, то вони вже здаються не такими складними і безвихідними. Будь ще позитивніше!

***

З днем народження! Нехай кожен день буде сповнений світла, цінуйте своє щастя і дорогих вам людей, посміхайтеся частіше, довіряйте, прагніть до нових обріїв, не бійтеся змін та експериментів, у вас все вийде. Вірте в себе, і хай успіх буде вашим вічним супутником. Пам'ятайте, що немає нічого неможливого і вам під силу все!

***

З днем народження, мужик. Бажаю понеділків без напрягу і зайвих витрат, вівторків з хорошим футболом і пивом, середовищ з рыбалочкой і переможними сто грамами, четвергів по банькам або саун, п'ятниць без звітів і завалів, субот з гарним настроєм і романтИком, а неділь з веселою музикою і такою ж компанією. Загалом, всіх благ тобі, красень, здоровьица і фарту.

***

Свого самого харизматичного одного вітаю з Днем Народження! Бажаю ще більше енергії, ще яскравіше життя, більш цікавих і экзотных подорожей, ще товщі гаманця і більше спорту! Ура!

***

Джерело: wishes.co.ua

Коментарі