Привітання з днем народження татові від дочки, сина не в віршах


Привітання з днем народження татові від дочки, сина не в віршах

Папа, з днем народження! Нехай твоє серце завжди буде теплим від доброти душі, не знає ні розчарувань, ні образ. Ти гідний прекрасної життя і нехай вона неодмінно буде такою. Ніколи не перестану дивуватися твоєму терпінню, прагнення до прекрасного і турботи. Бажаю бути міцним, здоровим довгі роки, знати, що все що ти робиш не проходить безслідно і цінується більше всього на світі. Ти найкращий!

***

Порожній день народження, тато, Тебе оточать сім'я, І тільки хороші люди, Інакше по життю не можна! Хочу побажати тобі щастя, Здоров'я, успіхів у всьому! Бажаю любити життя, сміятися, Удач, чашу повну хату! Нехай Ангел-Охоронець рятує Тебе від дощової вітрів, І день тільки радість подарує, Рятуючи від злісних ворогів!

***

Таточку, з днем народження! Я тобі від усього серця бажаю міцного здоров'я, довгих років життя, родинного щастя, успіхів у роботі, безліч радісних моментів і приємних вражень у житті. Нехай почуття гумору не покидає тебе, а удача завжди посміхається. Ти найкращий на світі, ти наша підтримка і опора.

***

У питанні про те, чим гарний наш тато, вся сім'я єдина – наш тато хороший рішуче всім! Він не даремно говорить, його слова завжди вірні, а поради – безцінні. Він не лає домашніх і завжди готовий прийти на допомогу. Він добрий, розумний... словом – він краще за всіх! І в його День народження ми хочемо побажати, щоб сама Доля ставилася до нього по-особливому, дарувала йому щедро довгі роки щастя, відмінне здоров'я і успіх на кожну справу!

***

Таточку, вітаю тебе з днем народження! Бажаю багато сил і енергії, гарного самопочуття і відмінного здоров'я, прагнення до досконалості у всіх сферах життя. Нехай радістю і усмішками наповнюється сімейне гніздечко. Нехай всі твої мрії здійсняться і зроблять тебе невимовно щасливим!

***

У день народження таткові бажаю міцного здоров'я, бадьорості духу, не сумувати і не переставати радіти життю! Нехай друзі будуть поруч, а ми, як сім'я тебе завжди будемо любити і підтримувати!

***

Як давно було дитинство, скільки років пройшло! Але я до сих пір пам'ятаю, як разом з татом ми вибирали мені перші підручники, як я вперше розповів йому про те, що закохався, і він дав мені цінні поради про те, як підкорити дівчину, адже він сам колись зачарував нашу маму і зробив її щасливою! Я вітаю батька з Днем народження і хочу побажати йому завжди залишатися таким же чудовим і ніколи не старіти душею, радіти життю і завжди посміхатися!

***

Нехай черговий день народження принесе тобі стільки щастя, скільки не було за всю життя твоє, нехай суспільне визнання знайде тебе, а ми в свою чергу постараємося створити вдома підходящу для цього обстановку. Нехай минулі роки ніяк не позначаються на здоров'ї і дозволяють, як в пору безтурботної юності, куражитися і веселитися дні безперервно. Нехай у твоїй біографії, татусь, цей святковий день залишиться яскравою незмивною плямою.

***

Тато. Таке просте слово, а приховує в собі все найпотаємніше і найдорожче! У тебе батько, сьогодні день народження! І для мене немає свята краще, ніж твої іменини! Ти вклав у мене душу, віддав все, щоб моє життя було якомога щасливіше! З вдячністю Я сьогодні до тебе звертаюся і хочу, щоб ти знав! Я дуже люблю тебе. І все що я зараз маю, все завдяки тобі! Кажуть материнська любов, найсильніша але, напевно, не всі знають, що немає нічого сильніше і міцніше ніж батьківська любов. З днем народження мій тато!

***

Вся наша сім'я зігріта твоєю любов'ю, дорогий батько. Ти навчив нас правильно жити, розбиратися в людях. Ти навчив нас бути добрими, і завжди правильно оцінювати будь-яку ситуацію спасибі тобі за все, милий тато. Сьогодні у тебе день народження. від усього серця вітаємо тебе з святом. Бажаємо сибірського здоров'я, величезного щастя, везіння у всьому. Хай в житті тебе супроводжує гарний настрій і удача. Всіх благ тобі, достатку і благополуччя. Нехай у твоїй родині завжди панує мир і любов. Будь завжди молодим, веселим і так необхідне нам, рідний тато.

***

З Днем народження, тато! Сьогодні вся наша родина, від мала до велика, зібралася привітати тебе, вручити подарунки і, звичайно ж – побажати всього найкращого! Подивися, навіть дитина, ледь навчившись говорити, вже вітає тебе! Нехай кожен день у твоєму житті панує справжнє щастя, нехай у всіх твоїх починаннях тебе супроводжує успіх, роки не забирають здоров'я, а тільки додають хороших спогадів!

***

І ось знову прийшов твій день народження, милий папка, так дозволь мені побажати тобі відмінного здоров'я, все тієї ж бадьорості і життєрадісності. І нехай ми бачимося не часто, але знай, що я тебе люблю нітрохи не менше, ніж у босоногому дитинстві.

***

Папуля, твоя доня вітає з Днем народження, бажаючи здоров'я і активності, адже тільки в цьому випадку можна розраховувати на успішне просування в житті. Нехай ти будеш щасливим, а кожен день зуміє тебе порадувати чимось особливим. Щиро бажаю тобі гарного настрою, адже в такі прекрасні миті можна отримувати натхнення для подальшого розвитку. Вірю в те, що у тебе все обов'язково вийде, так як ти це сам задумав. Будь ласка, будь поруч зі своїми близькими, дорогими людьми, які готові надавати гідну підтримку і допомагати у багатьох життєвих ситуаціях. Пам'ятай про те, що ти насправді потрібен своєї доньки, яка знаходить в твоєму характері і поведінці багато позитивних моментів, що дозволяють сформувати особистість та ставлення до світу. Хочу бачити тебе здоровим і щасливим, пишатися тобою. Я дуже люблю тебе, тату!

***

Сьогодні той день, коли важливого людини в моєму житті День Народження! У мого тата! Вітаю тебе, рідна! Цілу, обіймаю! Ти завжди будеш для мене єдиною людиною, яка, не задає зайвих питань, терпляче все вислухає, який зрозуміє якісь дрібниці в моєму житті, які роблять мене щасливою! Саме ти залишишся для мене найкращим другом, якого я змогла знайти в своєму житті! І це дорогого коштує! Люблю тебе і ніколи не забуду про тебе, і це та річ, яку я ніколи не захочу змінити! Саме твоє перебування поруч і прості слова, роблять щасливою, принаймні, мене, і я впевнена, що сотні інших людей, завжди думають про тебе з посмішкою! Завжди знай і пам'ятай, що я не покину тебе, і не захочу цього, ти той чоловік, хто змінив моє життя і той, хто прикрашає її! Одна думка про тебе робить мене щасливою! Зі святом, пап!

***

Дорогий тато, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю з кожним днем на крок наблизитися до мрії, бажаю з кожним ділом доводити свою майстерність і гідність, бажаю з кожним вчинком проявляти свою мужність і відвагу. Папа, хай в житті радує улюблена сім'я, хороша робота, вірні друзі і можливість бути щасливою людиною.

***

У нашого тата сьогодні день народження! І ми вітаємо найдорожчу людину, який не тільки дав нам це життя, але й навчив жити. Ми доставляли стільки клопоту: то хворіли, то пустували, але ніколи ми не чули від тебе жодного слова докору. Ти для всіх знаходив потрібні і дуже зрозумілі слова. Ти ніколи не загравав з нами – завжди ставився з повагою до нашої думки і знаходив час вислухати кожного. Ти наш мудрий ангел-хранитель. Ми до цих пір під твоїм крилом. І нам добре і затишно. Будь здоров, будь щасливий, а ми завжди з тобою!

***

Бути справжнім чоловіком нелегко. Приймати складні рішення, досягати поставлених цілей. Скільки перешкод і перепон встає на шляху, скільки зусиль доводиться докладати для їх подолання. Ти завжди йдеш до своєї мети найкоротшим шляхом, ніколи не відступаєш перед труднощами. Твій приклад не може не надихати мене, твого сина. З днем народження, батько, давай потиснемо один одному руки!

***

Дорогий, мій найближча людина, спасибі тобі за те, що ти є в моєму житті. За те, що я не дивлячись ні на що можу звернутися до тебе за співчуттям і неодмінно отримаю твій розуміння з боку. Батько – це головний чоловік у житті кожної дитини, саме він закладає розуміння того, як має поводитися справжній чоловік. І як мені пощастило, що у мене був самий справжній, дійсно стоїть зразок мужності. В цей особливий день мені б хотілося побажати тобі теплих днів і щастя поруч. Щоб те, що ти плануєш обов'язково збувалося і навіть перевыполнялось, але головне щоб тебе оточували люди, які дійсно тебе люблять.

***

Самий головний, самий надійний людина для мене на землі – це батько. Я вдячна, таточку, за все, що ти для мене робиш: за твою турботу, за ласку, а часом і строгість, за твою справедливість. Вітаю тебе, мій рідний, з прекрасним святом – днем твого народження. Хай сонечко подарує тобі промінчик тепла, хай спів птахів підніме тобі настрій. Бажаю міцного здоров'я, всіх благ, достатку та впевненості у собі. Нехай тебе оточують хороші надійні друзі. Величезного щастя тобі, довгих і щасливих років життя.

***

Тато, ти сміливий, самий хоробрий, сильний тато на світі! Ми тебе любимо і цінуємо! Ти найкращий! Зі святом!...

***

Милий тато, може бути, ти колись мріяв про сина... А у тебе з'явилася я – і ти став улюбленим папулей. Я хочу, щоб кожен день багато-багато років ти посміхався. Нехай ніщо не змусить тебе сумувати, хай по твоїй щоці ніколи не пробіжить сльоза, нехай твоєї голови ще довго не торкнеться сивина... Я дуже тебе люблю і знаю, що ти любиш мене. Я завжди поруч з тобою – навіть якщо між нами сотні кілометрів. З Днем Народження, тато!

***

Ти виростив дітей, тепер бачиш, як ростуть твої онуки, потім займешся правнуками, а потім сядеш за мемуари. Здоров'я тобі, найпрекраснішою життя, позитиву, енергії і віри в свою долю і в те, що все і завжди буде складатися самим чудовим чином. З днем Народження!

***

Татко. Ми з тобою дуже схожі, і я тебе сильно люблю. Ти у нас самий сильний, самий мудрий і гарний. Я за тобою, як за кам'яною стіною. Знай татусю, що ти для мене оплот любові, віри і надії. З Днем Народження тебе.

***

Мій улюблений татко! З днем народження тебе. Спасибі тобі за безмірну підтримку, любов і за те, що ти завжди поруч. Через багато років я завжди хочу залишатися маленькою дівчинкою для свого улюбленого тата. Здоров'я тобі і удачі. Самий чудовий батько на землі – це ти. Чому? Тому що – мій. З Днем Народження!

***

Ти завжди у мене був таким цілеспрямованим татусем, який ставив собі цілі і стрімко йшов до них. Мені хочеться побажати тобі чудового настрою, море позитивних емоцій і всього самого позитивного і радісного. Нехай ніякі неприємності і проблеми не турбують тебе! Будь щасливий і завжди задоволений життям! — своїми словами

***

Ти так багато значиш для мене. У цей самий благословенний день ми дякуємо Богові за дар, дорогий тато. В молодості ти вчив мене важливість чесності, надійності і доброти. І в зрілому віці ти навчив мене важливості бачити добро і демонструвати його іншим. З-за тебе цей світ кращим. Усі, хто знає тебе, відчувають себе благословенними, що ти був в їх житті і як моя модель для наслідування, ти надихнув мене рости, бажаючи бути нічим іншим, як великою людиною, яким ти завжди був і залишаєшся їм.! Я не завжди можу скористатися можливістю розповісти тобі про це. Я люблю тебе всім своїм серцем. Немає нікого, кого я волів би в якості моделі для наслідування, крім тебе. Я по-справжньому щасливий, тебе називати татом. Не тільки тому, що я твій син, але і тому, що ти людина чесна, відкрита і великий. Ти - все, до чого я прагну. Зі святом!

***

Нехай в день народження твій, татусю, всі рідні і близькі люди прийдуть засвідчити свою повагу і все, що вони побажають від чистого і независтливого серця нехай неодмінно здійсниться в найближчому майбутньому.

***

Милий тато, мій рідний і дорогий чоловік! У твій день народження я щиро хочу, щоб життя щедро обдаровувала тебе добротою, здоров'ям і позитивом. Для мене ти завжди приклад для наслідування і мудрий наставник. Бажаю тобі успіху і удачі у всіх починаннях.

***

Для мене велика честь, що ти ділишся зі мною своєю мудрістю. Кажуть, що ми вчимося у тих, хто любить нас більше всього. Я вдячний, що був, любимо тобою, тому що ти допоміг мені стати тим, ким я є сьогодні. Тату, ти найбільший. Справа не тільки в тому, що ти тут, поруч, хороші і погані часи. Це також тому, що ти робиш погані часи хорошими своєю дивовижною любов'ю і підтримкою. Чим старше я стаю, тим більше розумію, що такий тато, як ти, так само рідко, як пустеля, і так само красивий. Я так вдячна, що ти мій батько. З днем народження кращого батька у всесвіті. Особисто я люблю відзначати День батька два рази в рік - один раз безпосередньо в День батька і ще раз у твій день народження. Ти заслужив найбільш гучних похвал. І мені здається, що ще не придумали слова, які виражали б моє захоплення тобою. Зі святом тебе!

***

У дитинстві, ти був для мене найкращим чоловіком, так і зараз мало що змінилося. Ти, як і раніше, найбільш близький і дорогий мені. До тебе можна прийти за порадою, у важку хвилину ти завжди допоможеш і підтримаєш. Як добре, що ти у мене є. З Днем народження!

***

Наш шановний і дорогий тато! Ми вже виросли і розуміємо, що прийшла черга нам допомагати тобі у всьому. Так що, татку, як тільки ти отримаєш зарплату, пенсію, ми негайно примчимся і докладемо всі зусилля для витрати грошей. Якщо мама раптом купить тобі дволітрову пляшку пива, так ти не соромся – дзвони. І ми будемо тут як тут і розділимо з тобою цей нелегкий процес.

***

Сьогодні День Народження у самого чудового людини у Всесвіті - мого батька! Славний чоловік, коханий мені і моєму серцю! Глибина його чарівної душі змушує мене забути про колишню болю і смутку! Бажаю тобі душевної радості і доброти серед рідних і близьких! Креативу, успіху і приємного життя! Нехай удача і щасливий випадок завжди буде на твоєму боці! Бажаю тобі міцного здоров'я та кавказького довголіття! Все, величезне, що зроблено тобою для нашої родини, стало можливо тільки завдяки твоєму професіоналізму, великим праці, відданості і нескінченної любові до рідних! Бажаю все твоє довге життя залишатися завжди самим щасливим батьком, чоловіком, братом, сином і просто людиною! Чоловічого щастя тобі, тату, сімейного благополуччя та матеріально достатку! Хоч ти і справляешь з фінансовими труднощами сам і без допомоги, але побажати ще більше фінансів нікому не завадить!

***

З днем народження, тато. Бажаю в тонусі тримати тіло й душу, бажаю бути сильним і словом, і дією. Нехай тато мій завжди буде здоровий, любимо, успішний і задоволений життям. Бажаю, щоб з твого горизонту не пропадала ні одна можливість, бажаю, щоб на твоєму шляху постійно з'являлися нові перспективи.

***

Я ніколи не перестану дивуватися твоєму терпінню тату, твого прагнення до кращого, заради нас. Твоїй турботі про нас. Ти в мене просто знахідка. У тебе саме добре серце. Сьогодні, я від усього серця хочу привітати тебе з днем народження. І побажати тобі найкращого. Щоб всі твої плани, завжди реалізовувалися в життя. Всі мрії здійснювалися. Адже ти заслужив на саму прекрасну життя. Хай твоє серце не знає ні розчарування, ні образ. Нехай воно завжди буде теплим від доброти твоєї душі! Ти тато найдорожче, що є у мене. Прийми від мене ці привітання. І знай ти - кращий.

***

Джерело: pobazhator.com.ua

Коментарі