Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука в прозі, українською мовою

Любий діду, спасибі, що ти у нас є. Ти наша опора і захист, наша гордість. Дякую тобі за розуміння і тепло, за те, що ти мені присвячуєш свій час. за те, що виховував і грав зі мною. За твої мудрі поради і життєвий досвід. Від всієї душі щиро сьогодні твій онук вітає тебе з днем народження!

***

Людина, який навчив мене дивитися на цей світ з посмішкою, дорогий дідусь, вітаю тебе з днем народження. Нехай роки не звужують твого кругозору і не зменшують твоїх можливостей, нехай завжди буде, що згадати зі старим добрим другом, нехай бальзамом для серця стануть свята у колі рідних.

***

Сьогодні свято в нашому домі, Ювілей у самого важливого людини в моєму житті – у мого нескінченно улюбленого дідуся. Але він не просто мій дідусь – він мій герой, якого я завжди всім ставлю в приклад. Мій дідусь пройшов війну, потім довго відновлювався і зараз вже спокійно живе разом з численними онуками. Мій дідусь, яким я безмежно пишаюся, я хочу щиро привітати тебе з твоїм особистим святом! Найголовніше, щоб тебе здоров'я не підводило, тому що ми не дозволяємо тобі боліти, хоча ти ніколи не скаржишся, щасливих миттєвостей і моментів у житті, багато радості та любові. Сподіваюся, що надалі ми будемо збиратися всі разом набагато частіше, тому що нам усім не вистачає спілкування один з одним. Мій дідусь, зі святом тебе! Ми тебе дуже сильно любимо, цінуємо і пишаємося тобою завжди!

***

У день народження, мій прекрасний дідусь, нехай всі твої мрії та бажання неодмінно здійсняться, даруючи тобі щасливі миті! Нехай всі твої діти і онуки обожнюють тебе, частіше вдаються в твій затишний будинок, ніколи не забувають твої мудрі слова і передають їх своїм дітям! Будь щасливий і любимо, нехай береже тебе Господь! Твоя онучка.

***

Коли я був маленьким, мій дідусь мені сказав, що чоловік не повинен плакати чи здаватися, тому що він – майбутній глава сім'ї, на плечах якого буде лежати відповідальність за свою дружину і за своїх дітей. Чоловік повинен бути сильним і стійким, не повинен боятися труднощів. Я це добре засвоїв і з тих пір ніколи не давав слабину. І це все завдяки тобі, улюблений дідусь. Я хочу привітати тебе з цим добрим святом, яке ти дуже чекав, і побажати тобі довгих років життя, тому що у тебе ще стільки всього попереду. Будь завжди самим здоровим, щасливим. Але головне – здоровим. Щастя і любов, ми беремо на себе. Ми тебе дуже любимо і пишаємося тобою. Сподіваюся, що і ти пишаєшся нами, а ми будемо намагатися і далі радувати тебе своїми успіхами. Зі святом!

***

Мій любий, шановний дідусь! Вітаю тебе з Днем народження. Спасибі за твою мужність, безцінний досвід і доброту. Ти для мене завжди найцінніший наставник і приклад для наслідування. Бажаю тобі міцного здоров'я, спокою і блиску в очах кожен день. Нехай все задумане збудеться, і бажане примножиться. А серце часто б'ється тільки від радості. Многая-многая літа, дорогий дідусь!

***

Бажаю в день народження, мій найдорожчий дідусь, щоб ти завжди був поруч з твоїм онуком. Бажаємо, щоб кожній людині в цьому світі ти зміг подарувати підбадьорливу посмішку і мудре слово. Бажаю, щоб всі твої бажання здійснилися, а найсолодші сни стали віщими. Нехай кожен день, прожитий на цій землі, подарує тобі нові враження і добре слово.

***

Дорогий дідусь, у твій день народження я від душі вітаю тебе і хочу побажати залишатися стійким і витривалим солдатиком у житті, який з легкістю може вирішувати виниклі проблеми і браво долати всі негаразди і перешкоди на шляху. Нехай кожен день готує для тебе цікаве заняття, приємну зустріч і добре щастя.

***

Дідусь, вітаю тебе з днем народження! Ти в мене самий улюблений дідусь на світі, і я бажаю тобі в цей день всього найкращого, чого тільки можна побажати: здоров'я, довголіття, завжди гарного настрою і щоб кожен день приносив радість!

***

Бажаю тобі в день народження чудовий дідусь мій, щоб було все просто чудово. Бажаю тобі, щоб ти ніколи не сумував, щоб всі твої близькі і рідні люди були поруч з тобою. Бажаю, щоб кожен з нас був готовий підтримати тебе морально і матеріально. Бажає внук тобі бути багатим і здоровим людиною і радував нас своїми мудрими розповідями.

***

Старість – особливий час, коли пора відпочити, насолодитися заслуженим спокоєм, але тільки не треба сумувати! Людям похилого віку, і особливо нашому дідусеві, не пристало цілий день сидіти в кріслі і сумувати, згадуючи про минуле... Краще згадувати про минуле з посмішкою і знаходити для себе масу занять на кожен день! Адже скільки книг не прочитано, можна грати довгі партії в шахи або ростити квіти в саду... Так давайте побажаємо дідуся в його День народження довгих років, здоров'я і нового, дивного щастя!

***

Дорогий дідусю! За твоїми плечима залишилися багато років, повні цікавих історій, про яких ти ніколи не втомлюєшся розповідати, а ми з задоволенням слухати! Може бути, тобі пора писати мемуари? Думаю, книга вийде чудовою, а ми ще і припишемо на сторінку нашу думку, щоб всі знали, що наш дід – найкращий дідусь на цій Землі! Мудрий, добрий і уважний. У твій День народження ми вітаємо тебе гаряче, і прийми від кожного з своїх онуків побажання довгих років життя, самого кращого здоров'я і нових, цікавих подій!

***

Дідусю, ти джерело знань і умінь, твої поради завжди допомагають, а вміння виручають. Тому сьогодні я хочу побажати тобі довгих і насичених років життя. Нехай твоя мудрість стає надбанням для нащадків і гордістю для сім'ї.

***

З днем народження, дідусю! Бажаю, щоб тобі подарували бажані подарунки і щоб ти був задоволений. Щоб це день народження пройшло на славу. Нехай буде багато дивних ідей, пісень і танців, нехай застілля буде на весь світ, а вино тече рікою. Нехай буде надзвичайне піднесення і натхнення.

***

Дорогий мій дідусь, з любов'ю, ніжністю хочу привітати тебе з ювілеєм! Кожен новий день хай дарує тобі позитивні моменти: радість від зустрічей з близькими, хорошу погоду, відмінні новини, бадьорість духу. Вітаю!

***

Дорогий дідусь, з днем народження тебе. Будь сильним і здоровим, бадьорим і веселим, добрим і коханим, справедливим і непохитним. Бажаю тобі, дідусь, великого щастя, родинного тепла і затишку, благополуччя та удачі у твоїх справах, і задуми.

***

Дорогий мій і нескінченно улюблений дідусь, я рада привітати тебе з твоїм днем народження. Мені хочеться побажати тобі щастя, щоб воно супроводжувало тебе завжди і скрізь. Щоб Ангел твій Хоронитель, завжди оберігав тебе. І щоб доля дарувала тобі нові щасливі дні. Зі святом тебе. Твоя онучка.

***

Дорогий дідусь, з днем народження! Нехай сьогодні тобі скажуть чимало приємних слів і теплих побажань, піднесуть багато сюрпризів і довгоочікуваних подарунків. А найцінніші дари у тебе вже є - це любляча сім'я і підтримка близьких людей! Бажаю, щоб це щастя залишалося незмінним!

***

Дорогий мій, славний дідусь, вітаю тебе з днем народження. Будь бадьорий і сповнений сил, як завжди — в собі впевнений і успішний у справі. Бажаю тобі, діда, прокидатися в хорошому настрої, жодного дня в житті не нудьгувати і ніколи не втомлюватися. Здоров'я, добробуту і любові рідних.

***

Дорогого, наймудрішого і найстарішого члена нашої сім'ї — дідка ми разом вітаємо з Днем народження. Дідусь, залишайся таким же підтягнутим і спортивним життєрадісним і веселим! Нехай після кожного відвідування ліси наповнюються ягодами і грибами кошики. Здоров'я, щастя і бадьорості!

***

У день народження побажаю тобі, дідусь, щоб вся наша родина на чолі з тобою завжди була такою ж міцною і дружньою. Щоб ніякі напасті не змогли її зруйнувати! Нехай ти завжди будеш цінний, любимо, нехай тебе завжди оточують турботою, повагою і шануванням!

***

Дорогий дідусю! Ти один із самих сильних, мужніх і відважних людей, яких мені доводилося зустрічати. Хочу в цей світлий і відповідальний день побажати тобі купу здоров'я, силу-силенну успіху і процвітання. Нехай у твоїй душі завжди світить ясний вогник, який буде залучати до тебе тільки добрих і хороших людей. Вір у те, що все буде відмінно і чудово, із задоволенням і радістю милуйся кожним днем і миттю. Нехай твоє життя перетвориться на казку і не дасть тобі права бути сумним. Радій кожному дню, адже в ньому ти можеш знайти багато щастя і позитиву. Ми – твоя сім'я завжди будемо поруч і обіцяємо наповнювати твою душу теплом і світлом. Будь завжди веселий, бадьорий і залишайся сильний духом, і тоді жодна дрібниця не помне твого шикарного і відмінного настрою. Будь здоровий, дідусь і завжди думай тільки про кращому.

***

Бажаємо в цей день і годину, дорогий наш дідусь, щоб ти весело проводив свій вільний час, щоб ти дарував кожному з нас мудрий і корисний рада. Бажаємо тобі, щоб ти ніколи не сумував, знаходячи вихід із скрутного становища. Бажаю, як онук, щоб кожен із нас був гордий тим, що у нас такий чудовий дідусь. З днем народження, найдорожчий у світі дід!

***

Сьогодні онук поспішає на свято до дідуся привітати з днем народження і Побажати всього найкращого міцного здоров'я радості щодня і нехай печаль не залишить навіть свою тінь, веселимося сьогодні всією родиною бажаємо Вам любові і ніжності великий, з вами завжди дуже цікаво нехай в житті буде все відмінно ангел хранитель з Вами завжди не допусти біди ніколи!

***

Дідусь! Від усього серця, і при моїй глибокій повазі, хочу привітати тебе з твоїм персональним святом, днем народження! Хочу побажати тобі завжди залишатися молодим в душі, не втрачати юнацького запалу і зберегти на довгі роки свою мудрість і проникливість!

***

Любимий наш дідусь! Вітаємо тебе з Днем народження! Ти - мудрий, добрий і спокійний! Бажаємо багато років тобі прожити, не сумувати і не хмуритися! Хай усмішка в твоїх очах відбивається, а печаль йде геть! З Днем народження, дідусю!

***

Сьогодні такий чудовий день – у мого дідуся день народження. Милий дідусь, прийми найщиріші вітання від онука. Бажаю тобі відмінного здоров'я, бадьорості, енергії і впевненості в собі. Будь господарем своєї долі. Нехай кожен день дарує тобі натхнення, нехай мрії перетворюються в реальність. Живи, дідусь, довго – довго, адже ти нам дуже потрібен. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми супутницями життя. Нехай Господь оберігає тебе від усіх неприємностей.

***

Дорогий дідусь, в твій День народження, хочу сказати тобі тільки самі теплі і щирі слова. Бажаю тобі найбільш чудових подій, величезної радості, красивих миттєвостей. Нехай твої очі завжди світяться від щастя, кожен день звучить веселий сміх, а кожна хвилинка буде сонячною та ясною. Вітаю від усієї душі!

***

У день народження улюбленому дідусеві онук бажає, щоб тобі ніколи не було сумно і завжди було чим зайняти свій час. щоб у тебе було улюблене хобі та захоплення. Щоб ти міг розділити своє життя з люблячою і турботливою дружиною, яка б напувала тебе чаєм в холодні зимові вечори. Всього тобі найкращого!

***

Дорогий дід, з днем народження тебе! Бажаю щоб в тебе завжди було міцне здоров'я, бадьорий настрій і незламна воля! Нехай у твоєму житті буде побільше світла і тепла! Нехай щастям і радістю будуть наповнені твої дні! Нехай близькість рідних людей оточує тебе, і наповнює твоє велике серце нескінченним добром!

***

Джерело: toasts.com.ua

Коментарі