Найкращі поздоровлення з днем народження хлопцеві


Найкращі поздоровлення з днем народження хлопцеві

Бажаю, щоб ти, маючи чисту совість і незаплямовану репутацію, зумів у цьому житті досягти найбільших висот, але разом з цим був щасливий в побуті.

***

Незважаючи на те, що ти молодий, тебе вже сміливо можна назвати справжнім чоловіком! І в день твого народження хотілося б побажати тобі досягнення всіх життєвих цілей, богатирського здоров'я та успіхів у всіх починаннях. З днем народження!

***

Хочу привітати з Днем рожденьицем свого самого рідного і близького людини – свою другу половинку, з якою я готова прожити все своє життя. Ця людина змінила не тільки мене, але і моє ставлення до життя. Але я собі подобаюся набагато більше. Ти саме та людина, заради якої я готова піти на все, саме з тобою я хочу створити сім'ю. Сьогодні в такий знаменний день я хочу зізнатися при всіх у тому, що я шалено люблю тебе. Я ціную кожну мить, проведену з тобою, мій любимочка. Спасибі тобі за те, що ти є в моєму житті. Спасибі за кожен день, кожну хвилину і секунду. Я бажаю тобі, мій коханий, міцного здоров'я та удачі у всьому. Любов'ю і щастям я готова сама тебе забезпечувати, причому стільки, скільки потрібно буде. Я впевнена, що наші з тобою почуття з кожним днем будуть ставати все міцніше і міцніше, мій улюблений. Зі святом!

***

Думаю, день народження для того і відзначають, щоб дякувати наших близьких за те, що вони роблять для нас. Але як висловити словами те, наскільки ти дорогий мені, як багато кожен день робиш для мене? Завдяки тобі я відчуваю себе принцесою під захистом сміливого і прекрасного лицаря. Завдяки тобі мені є кому дарувати любов, тепло і ласку. Завдяки тобі я можу відчути свою значимість і необхідність! Бажаю тобі підтримки зі всіх сторін, адже такій людині, як ти, потрібно реалізувати всі плани та ідеї. Бажаю тобі натхнення і засобів для виконання мрій, а також незліченної кількості щасливих моментів!

***

Самого крутого хлопця з днем народження! Бажаю бути взірцем сили і стійкості! Щоб дівчата любили і начальники цінували!

***

Від Дня Народження до Дня Народження проходить дуже багато днів. Але нехай ці дні будуть не менш святковими і незабутні ніж саме свято. Нехай настрій завжди буде добрим і бадьорим і нехай за труди твої тобі завжди платять по заслугах. І головне люби життя. З Днем Народження.

***

З тих пір як я зустріла тебе коханий, я ще досі боюся прокинутися. Бо ще думаю що це сон. Адже зустріч з тобою, і подальші наші відносини, для мене здаються прекрасним сном. І я боюся прокинутися. Якщо це сон, то я готова спати вічно, щоб не розлучатися з тобою ні на мить. А якщо це реальність, то ти зміг зробити моє життя казкою. Знай улюблений, що моє серце належить тобі, цілком і повністю. Знай, що моя душа, прив'язана до твоєї навіки. Є такий вираз - «Разом і назавжди». Так от я хочу, щоб так було у нас. Адже з тобою, я повірила в любов. Я випробувала на собі всю красу цього почуття. З днем народження сонце.

***

З днем народження, супермен! Бажаю не робити з мухи слона і ніколи не киснути, бажаю завжди тримати ніс за вітром удачі і зручно пристроювати в цьому житті свою п'яту точку. А ще бажаю тобі бути майстром любовних справ і чемпіоном за успіхам!

***

Дорогий мій коханий чоловік! Ти знаєш, я вірю, що в цьому житті нічого не випадково. Доля звела нас теж не просто так, і я вдячна долі, що ми з тобою разом. Бажаю в житті позитивного настрою, постійного очікування дива, а потім і звершення дива, хоч б кожен день!

***

В цей день, коли ти з'явився на світ, світ став трохи світліше! З Днем Народження, хлопець! Сил тобі бажаємо Вселенських, богатирського здоров'я, оригінального мислення, розуму ясного, свіжих і ризикових ідей, величезних досягнень і грандіозних цілей! Нехай це свято молодості запам'ятається тобі, як найкращий день у твоєму житті! Бажаємо тобі хоробрості, відваги, мужності, глибоких, взаємних і щирих почуттів, доброго серця, широкої душі і шляхетності! Нехай всі найкращі людські якості, які є в тобі, залишаться в тобі на все життя, хай доля не змінить свого характеру, не порушить твоє досконалість! Хлопець! Будь справжнім, будь собою, бережи в собі красу і чистоту душі! Залишайся щирою людиною перед собою, перед Богом, перед рідними та близькими людьми! Нехай твоє життя буде не складною, нехай не знатимеш ти біль і розчарування, ти гідний найкращих подарунків долі! З Днем Народження, дорогий!

***

Сильний, добрий і досвідчений, з днем народження тебе! Бажаю життя прожити без падінь, мати все те, чого побажаєш. Богатирського здоров'я та неймовірно-казкової любові, сили духу і відваги. Нехай успішним буде будь-який день, і пристрасної кожна ніч. Бажаю не втрачати мужності і героїзму, здобувати достаток і благополуччя, знаходити удачу і везіння, отримувати щастя і натхнення.

***

Коханий, мені пощастило в житті, що я зустріла тебе. Ти справжній чоловік. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою, тільки ти даруєш мені любов і ласку. У тебе сьогодні день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе зі святом. Нехай сьогодні буде краще, ніж вчора. Бажаю величезного успіхів на роботі, високого кар'єрного росту. Будь коханим і бажаним, нехай моя любов завжди оберігає тебе. Йди завжди вперед, і не бійся ніяких перешкод на шляху. Нехай весна завжди живе в твоєму серці.

***

Вітаю з днем народження чудового хлопця. Побажати тобі хочу скарбів життя і багатства душі, чудових ідей і незмінною удачі, яскравих емоцій і бравого настрою, щирої любові і щоденного щастя.

***

Найголовніше для мене сьогодні привітати тебе, єдиний коханий мій, з Днем народження! Хай ніколи у тебе не буде приводів для смутку, але кожен день по сто причин посміхнутися і повірити в те, що для тебе на небі світить щаслива зірка! У тебе весела, добра вдача, ти ніколи не відмовляєшся прийти на допомогу, ти сильний і сміливий, так залишайся таким ще довгі роки!

***

Ти справжній, серйозний і простий, для мене ти крутіше всіх. Дорогий мій іменинник хочу від усього серця привітати тебе з днем народження і побажати, нехай твоя юність не буде для тебе перешкодою в досягненні задуманих цілей та у виконанні заповітних бажань. Бажаю бути сміливим, стійким і харизматичним, адже життя любить справжніх чоловіків, до яких належиш і ти!

***

Вітаю з днем народження бравого хлопця, а мої побажання будуть такими: якщо життя — гра, то великих тобі виграшів, якщо світ — театр, то хай навколо тебе розгортається самий крутий, самий неймовірний і захоплюючий сценарій. Успіхів у всьому!

***

Для чоловіка дуже важливо самоствердитися в житті, досягти благополуччя і достатку. Бажаю тобі бути надійним, сильним плечем для близьких тобі людей. Не сумуй, якщо щось не виходить так швидко, як хотілося. Все обов'язково збудеться! З днем народження, будь щасливий і повний надій!

***

Бажаю, щоб ти був завжди молодий і красивий, щоб був злегка моп і йолоп, що був і плейбой, і хлопець свій, і як завжди, щедрий і широкий душею.

***

Бажаю тобі, щоб життя твоє було світлим, як ясний сонячний день, повним, як бокал з шампанським, безхмарним, як небо над пустелею. І нехай, як зірки в нічному небі, завжди горять вогники у вікнах твоїх друзів і рідних, вогники надії. Будь здоровий, щасливий і щасливий!

***

Бажаю море удачі і дачу у моря. Щоб все було на 8 балів з 10, щоб все було до чого прагнути! Навколишні щоб заздрили і захоплювалися. Найдорожчою для мене дівчина(жінці) бажаю благополуччя духовного і соціального, щоб все було по ГОСТу.

***

Я хочу, щоб сьогоднішній день став тією датою, коли все погане залишається позаду, а попереду чекають тільки позитивні емоції, відмінні враження щасливі і радісні дні. З днем народження!

***

Мій милий, любий, хороший хлопець, з днем народження тебе. Бажаю щастя і успіхів, великих перемог і бравих цілей, світлих думок і чудового настрою, гарних ідей та великого везіння, безсумнівних успіхів і яскравих вражень.

***

З днем народження, добрий, милий, красивий, розумний, привабливий і чудовий хлопець. Нехай мрії юності і молодості стануть реальністю, хай оптимальним і вірним буде кожне прийняте тобою рішення, нехай щасливим і світлим буде кожна мить життя. Бажаю великих успіхів у справах і радісних подій на особистому фронті.

***

Раніше говорили, що за своє життя чоловік повинен посадити дерево, виростити сина і побудувати будинок. Як все змінилося з тих пір! Сьогоднішній мужчина повинен бути міцний, як скеля, щоб з гідністю винести будь-які життєві бурі, все вміти, з усім справлятися, нічого не боятися. Цього я тобі і бажаю — бути зразком для наслідування. Нескінченного тобі мужності і терпіння, добивайся всіх поставлених цілей. Нехай очі твоїх батьків і майбутніх дітей завжди світяться гордістю за тебе! З Днем Народження!

***

Тисячу раз вітаю! Я бажаю тобі залишатися Творцем, Майстром свого щастя! Бажаю примножувати його, жити легко і приємно, щодня додаючи до багажу хороших спогадів нові події, адже такі люди як ти, цілком заслуговують самої кращої долі!

***

Наймужнішого, харизматичного і яскравого чоловіка, я сьогодні вітаю з днем народження! Нехай корабель твоєму житті тихо пливе назустріч своїй мрії, не зустрічаючи на своєму шляху гострих рифів і підводних каменів, і знайде своє місце в теплій, затишній гавані. Нехай удача знайде свій притулок у тебе за пазухою, а успіх супроводжує тебе в роботі, і в коханні. Будь завжди на гідній висоті, дорогий!

***

Я вітаю тебе з твоїм днем! Нехай в житті все здійсниться саме так, як цього хочеш ти. Бажаю тобі засинати і прокидатися з посмішкою на обличчі і з радістю зустрічати новий день. Креативних тобі думок і вчинків, які допоможуть реалізувати найнеймовірніші ідеї. Залишайся завжди таким же стильним і неповторним. Нехай весь світ буде біля твоїх ніг.

***

Бажаю, щоб при святкуванні дня народження був такий чоловік, який буде направляти свято в потрібне русло, розповість про подію на наступний день і зможе вирішити всі виниклі проблеми.

***

Вітаю з Днем Народження, нехай цей день буде яскравим, незабутнім, чудовим! Вір в свої сили, будь креативним, іскрометним, імпозантним, сильним і розумним, тобто таким, щоб бути завжди на коні, щоб водилися гроші, щоб були поруч друзі і кохана!

***

У День народження коханого не змовкають веселі голоси, кожен із гостей вимагає хвилинку уваги, щоб привітати та вручити подарунок, побажати благополуччя і процвітання. А я пишаюся, блищу від радості, тому що чудовий чоловік, якого всі так люблять і поважають, належить мені! Коханий мій! Я можу бажати тобі найкращого кожен день, але сьогодні – твій День народження: все, що ні побажаєш – обов'язково збудеться! Я хочу напучувати тебе на довгі роки побажанням твердо стояти на ногах, бути сміливим, розсудливим, доброзичливим, великодушним і, звичайно ж, оточеним любов'ю!

***

Вітаю з днем народження одного з найбільш мужніх чоловіків! Адже мужність — це фортеця духу, мудрість, великодушність, ясність думки, вміння дружити, вміння бути опорою і підтримкою для близьких. І ще хочу побажати — все твоє довге життя залишайся завжди найщасливішою людиною!

***

Традиційно — здоров'я та щастя! Будь щасливим кожен день і кожну годину свого життя, нехай здоров'я буде таким, щоб ти про нього навіть і не згадував! Нехай поруч буде улюблена жінка, нехай у домі панує добробут і достаток, хай з легкістю збуваються всі плани і мрії! І нехай кожен рік протягом ще довгих-довгих років ми все так же відзначаємо твої успіхи і радіємо твоїм успіхам!

***

В такий чудовий, дивовижний, радісний свято — ми всі бажаємо тобі океан несподіваних, але приємних зустрічей, океан усмішок, жартів і сміху, океан подарунків, яких тобі так не вистачало! Ми бажаємо тобі в цьому році домогтися всіх раніше поставлених цілей. Удачі у всьому! Щастя, здоров'я і тільки світлих і радісних днів попереду!

***

Ти – моє щастя і ти моя радість! Ти – моє натхнення і моя любов! Від тебе виходить така кількість енергії і чарівності, що не захоплюватися собою просто немає можливості! Ти найкращий чоловік у всьому світі! Нехай все твоє життя буде величезним островом щастя без горя і нещасть! З днем народження!

***

Вітаю прекрасного і чудового хлопця з днем народження! Бажаю отримати від життя всілякі радості, сюрпризи, подарунки і враження. Щирих почуттів і слів, надійних товаришів і партнерів, повноцінного відпочинку та веселих розваг!

***

Джерело: iwish.co.ua

Коментарі