Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, українською мовою

Сестричка, ти немов яскравий вогник світиш мені в темряві і зігріваєш в холод мою душу. Ти наповнюєш моє життя радістю і добротою. Хочу побажати в День народження, щоб твоє добре серце завжди було наповнене любов'ю, щирістю і щастям. Щоб все життя було веселе, яскраве, немов на небі веселка.

***

Сьогодні особливий святковий день у моєї старшої сеструли. Кожен раз твій свято проходить по-особливому цікаво і креативно, тому що спогади залишаються такими крутими, що хочеться просто записати все це, щоб вже точно не упустити. Насправді, у тебе сьогодні свято, який означає, що ти стала ще на один рік старше. Ти ставишся до тієї категорії людей, які дорослішають, але при цьому стають все більш привабливими. Так що можеш навіть не сумніватися в тому, що далі буде ще краще, бо що у тебе попереду стільки всього цікаво, що вже не терпиться все це отримати. Залишається тобі тільки вийти заміж, тому що мені так хочеться погуляти на твоєму праздничке, а ще мені хочеться скоріше стати тіткою. Впевнена, що буду балувати твоїх діточок по повній програмі, а ти потім будеш скаржитися на те, що вони тебе не слухаються.

***

Кохана моя, наймиліша, найдобріша, найкрасивіша сестричка! З днем народження! Бажаю тобі назавжди гарного настрою, щоб ніякі труднощі не могли тебе засмутити! Бажаю вірних друзів, побільше незабутніх пригод, величезної любові, яскравих заходів, ніжних світанків і щасливих днів. І так протягом усього життя! З днем народження, крихітко!

***

З Днем Народження тебе, моя рідна сестричка! Я бажаю тобі, в такий чудовий день, найщасливішою, самої доброї, найяскравішою і найбільш насиченою долі. Нехай частіше збуваються твої мрії й бажання, нехай здійснюються з легкістю всі твої плани. Я бажаю, щоб у твоєму домі завжди збиралися дорогі серцю люди, пили чай і багато сміялися. Я хочу, щоб в твоїх очах завжди позначалося веселе, яскраве сонечко. Я бажаю, щоб у твоєму серці оселилася і вже ніколи не йшла вічна, розділена, світла і найсильніша на світі любов. Нехай всі справи в тебе йдуть легко і швидко, всі починання увінчаються успіхом. Нехай тебе всі навколишні щиро люблять, поважають, цінують, виявляють до тебе турботу і розуміння, співчуття і терпіння. Прийми від мене скромний подарунок. Я люблю тебе, будь щаслива, сестричко, з Днем Народження!

***

Сьогодні свято у тієї людини, яка любить підставляти мене перед батьками. Сеструля моя, звичайно ж, це ти, так що навіть не дивись на мене такими здивованими очима. Батьки вже, напевно, думають, що їх молодша дочка – справжня катастрофа, яка вічно все ламає і трощить. Але ж ніхто навіть не здогадується, що це все твої витівки. Але я все одно не уявляю своє життя без тебе. Так що мені доведеться привітати тебе з твоїм святом, а також побажати всього самого-самого, про що ти сама вже давно мрієш. Навіть не сумніваюся, що у тебе багато бажань, але ти їх старанно приховуєш. Тому я дуже хочу, щоб Всесвіт тобі допомогла реалізувати кожну з них. Сеструля, давай будемо відпочивати і веселитися по повній програмі, тому що сьогодні – особливий день, який буває лише один раз у році.

***

Сьогодні просто чудовий свято, якого ми всі так давно чекали, тому що саме сьогодні моя сеструля стане ще на один рік старше. Так вже і бути, я не буду сильно завантажувати тебе завданнями, тому що мені хочеться, щоб хоча б сьогодні, ти трохи відпочила і добре провела час. Але вже з завтрашнього дня я знову буду грати роль злісної старшої сестри, яка вічно мучить свою молодшу сестричку. Роднуля моя, насправді, мені дуже хочеться, щоб ти була щаслива, здорова і кохана. І я сама дуже сильно люблю тебе, тому частенько лаю, тому що багато очевидні речі ти просто не помічаєш. Зі святом тебе, моя сама крута сестричка. Ось побачиш, що ми проведемо цей свято так, що потім всі твої гості ще довго будуть говорити про цей чудовий день. Нехай все в твоєму житті буде на найвищому рівні.

***

Є щось особливе в ювілеї! Це особлива дата для нових починань! Мила сестричка, почни новий старт, і нехай фініш буде яскравим і вражаючим! Бажаю тобі нових позитивних емоцій, нових креативних ідей, нових надихаючих зустрічей і нових незабутніх пригод! Словом, оновлюйся!

***

Сонечко моє ясне, сестричка моя ненаглядна, у кого сьогодні свято? Так-так, нарешті настав твій день, твоє свято. Ти знаєш, що для мене ти найулюбленіша і найкраща сестра. Я вітаю тебе з твоїм святом і хочу побажати бути найспритнішою і щасливою. Ти даруєш посмішки, любов і світло всім навколо. Залишайся назавжди такою заводний і яскравою. Нехай все погане обходить тебе стороною, а поруч завжди будуть тільки справжні і віддані люди

***

Ти — модниця, очаровашка, розумна і кохана моя, сестро! Вітаю тебе з твоїм Днем Народження, бажаю більше відпочивати, веселитися і радіти життю. Хай доля береже тебе і нашу сім'ю від бід і неприємностей. Знайди своє місце в житті, цінуй рідних і друзів, не рубай з плеча і вмій забувати все погане, відкриваючись новим почуттях і знайомств. Нехай в твоїх очах танцюють вогники, а на душі буде завжди спокійно і радісно. Бажаю щастя!

***

Найдорожчою, самою ніжною і самою улюбленою жінці сьогодні привітання. Нехай день народження подарує тобі прекрасний настрій і радість. Нехай самі красиві слова і компліменти звучать сьогодні для тебе, моя рідна. Бажаю міцного здоров'я, великого щастя та довгих років в колі люблячих тебе друзів. Нехай життя буде яскравим і спокійною, хай доля дарує тільки радісні миті. Всіх благ земних тобі, благополуччя і достатку. Нехай ангел завжди оберігає тебе.

***

Мила сестричка, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай твоє життя цвіте довго – довго, нехай удача завжди ходить за тобою тінню. Міцного здоров'я тобі, рідна сестричка, багато радості, безхмарного людського щастя. Нехай світла, щаслива дорога завжди стелиться на твоєму шляху. Нехай у твоєму домі назавжди поселиться щастя, а всі негоди нехай змиє дощ. Будь завжди такою молодою і красивою, нехай у твоєму серці завжди співає весна. Бажаю тобі доброї і щедрої долі.

***

Сестра! Душа моя рідненька, голубко моя! Зі святом тебе! З Днем Народження! Це свято мені знайомий з дитинства, і я його обожнюю! Твої світяться від щастя очі, море привітань, друзі, подруги, свічки, торт, салют! Дійсно, свято для душі і тіла! Твій день, твоє свято, твої мрії, твої подарунки і вітання! І коли ти щаслива, ти робиш щасливою всю нашу родину, адже ти наша радість, наша краса, наш скарб! Світлий промінчик нашої родини! Так нехай все твоє життя складається з святкових днів, не залежно від приводу! Бажаю тобі зберегти своє життя протягом усього життя і завжди залишатися такою ж веселою і компанійською! Сестричка! Будь ласка, зроби щасливою свою сім'ю – посміхайся, радуйся і насолоджуйся життям! Ми любимо тебе з кожним днем все сильніше, і нашої любові немає меж і кордонів!

***

З днем народження, мила сестричка. Будь щаслива і кохана кожен день, вір у свою удачу і прагни до мрії, дивуй і радуй близьких, осягай успіх у справах і отримуй задоволення від життя. Бажаю тобі великої радості і великої везіння, дорога.

***

Нехай життя буде до тебе великодушна і в найщасливіший день твого народження подарує можливість прожити цей рік безтурботно. Сестричка, зустрічай щоранку з блаженною посмішкою і розкритим для щастя серцем.

***

Дивно прекрасний день сьогодні, і я хочу нагадати про те, як ти мені дорога, сестричка. Ти – моя підтримка, мій постійний помічник. Бажаю, щоб життя твоя склалася чудово, щоб один щасливий момент змінювався іншим, щоб удача приходила до тебе, коли необхідно, і ніколи не покидала душу радість.

***

Сьогодні День народження у дуже важливого людини для мене, без якого я ніколи не зможу спокійно жити. Варто мені тільки з ранку побачити її, як я розумію, що все в цьому світі просто чудово. Мені хочеться побажати тобі відмінного настрою, сеструля моя. Хоча кому я це хочу? Людині, яка навіть не знає про те, що таке погане або сумний настрій. Саме це відрізняє тебе від усіх інших людей, тому що ти у нас весь час ходиш щаслива, радісна і впевнена в собі. Я дуже хочу побажати тобі міцного здоров'я, а все інше само собою, тому що ти вмієш домагатися свого. Пам'ятаю, як ти переконала батьків, що тобі просто необхідна черепашка, і в результаті ти свого добилась. Нехай так буде завжди, але вже без черепашок. Я вітаю тебе, моя сама крута і позитивна сеструля. Давай відпочивати і веселитися до самого ранку.

***

В цей прекрасний день, хай сонце дарує тобі свою енергію, весняні струмки нехай надихають на зміни на краще, а перші квіти – на нові звершення! Успіхів у всіх починаннях! Нехай усі перешкоди долаються легко, і нехай поруч будуть вірні друзі та кохані люди!

***

Сонечко моє, моя сестричка! Я дуже рада, що ми так дружили! Бажаю тобі знайти величезну любов, яку ти пронесеш до кінця свого життя! І будеш щасливою мамою і дружиною! Романтики і більше сюрпризів! Менше смутку і розпачу! І незабутніх вражень! Принца вірного на сильному коні і з мішком грошей в руці!

***

Ти – добра чарівниця і ласкава фея! Ти завжди вмієш зацікавити і розважити дітей. Так будь же і для чоловіка втіленням мрії! Нехай, як за помахом чарівної палички, робиться домашня робота, а втому обходить тебе стороною. Нехай казковими будуть годинник сімейного відпочинку! Залишайся розумною, креативної, комунікабельною! Вітаю тебе з Днем народження, дорога сестро!

***

Дорога сестричко, вітаю тебе з твоїми іменинами - з днем народження! Бажаю тобі виконання самої заповітної мрії, а також радості та веселого настрою на кожен день. У навчанні і роботі, бажаю успіхів, везіння і досягнення намічених планів. Міцного здоров'я тобі, любові яскравою і взаємної, веселкових вражень, справжніх друзів і безмежного щастя!

***

Мила моя сестричка! У день народження нехай збудуться всі твої мрії! Бажаю тобі багато подорожей: в романтичний Париж, в стародавні Афіни, ультрасучасний Нью-Йорк — та ще куди тільки забажаєш! Нехай у всіх поїздках тобі супроводжує душевна легкість, приємна закоханість, радісна непосидючість! Нехай поруч з тобою будуть тільки приємні попутники і один дуже-дуже особливий чоловік! Нехай всі ці подорожі не спустошують твій гаманець, а навпаки – збагачує матеріально, духовно, емоційно! Сонечко, лапонька, кохана сестричка, вітаю з днем народження!

***

Сьогодні ми відзначаємо знаменний день! День народження сестри! Хочеться, щоб все, що ми їй сьогодні побажаємо, збулося. Нехай у неї буде все і навіть більше! Нехай вона ні в чому не потребує і все, що вона попросить, все прийде до неї. Бажаю улюбленої сестричці щастя великого і світлого, любові не земний і пристрасною. Нехай на роботі її хвалять і ставлять в приклад іншим. Бажаю здоров'я міцного і стійкого до різних проблем. Бажаю її терпіння і терпимості до навколишнього суспільству! Нехай вона знайде своє призначення в цьому світі і зможе реалізувати себе, нехай трохи побешкетує, щоб було, що згадати у старості! Сестра, я тебе дуже люблю і хочу, щоб ти завжди була щаслива і задоволена своїм життям, з Днем народження тебе!

***

Сестричка, рідна душа моя, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти часто посміхалася, раділа і перебувала в чудовому настрої. Будь здорова, незалежна, забезпечена, стрімка, впевнена у своїх силах і можливостях!

***

Я хочу привітати одного особливого людини, який день у день стає все ближче і рідніше для мене. Мені хочеться побажати тобі, сеструля моя, тільки того, про що ти мрієш. Я думаю, що тобі буде простіше визначитися з тим, що тобі потрібно в цьому житті. Від себе я хочу побажати тобі виключно здоров'я, тому що його неможливо купити. А ти у нас настільки активна, що здоров'я тобі точно стане в нагоді. Нехай у твоєму житті буде ще багато пригод, про які ми потім будемо довго згадувати. Мені хочеться, щоб кожен твій день був наповнений приємними моментами, красивими словами і новими знайомствами. Нехай твої мрії виконуються з самою вражаючою швидкістю. Бажаю тобі чудового настрою протягом усього цього святкового дня. Нехай все буде саме так, як ти бажаєш, а я допоможу тобі, якщо буде на те потреба.

***

Моя рідна сестричка, від усієї душі вітаю тебе з днем Народження! З твоїм народженням наш маленький і затишний сімейний світ перетворився на галасливий вулик, в якому панує суєта і повно приємних турбот. У мене з'явилася сестричка, подруга і опора, яка завжди вислухає, зрозуміє і підтримає. Нехай сварки і пробігали між нами холодком, але міцні сестринські обійми завжди проганяли його. Будь завжди собою, бери від життя тільки найкраще. Зі святом! Люблю тебе.

***

Дорога сестричко, з днем народження! Нехай твоє життя йде повільно, як равлик, але красиво, як пісня! Хай буде дощ, але тільки у вигляді грошей та діамантів! Нехай твоя усмішка світить, як сонечко, в очах хай вічно горить вогник. Нехай твій коханий тебе любить, поважає і постійно цілує, причому дуже солодко! Нехай ніколи тебе не відвідують поліція і швидка допомога, хоча... якщо тільки в якості стриптизерів! Будь ангелом, королевою. Будь мудрою, вибухової та швидкої! Можна іноді ще й зміючкою, і чортеня! Я тебе люблю! Зі святом тебе!

***

Сестричка моя кохана, рідна, близька, добра, ніжна, лагідна, турботлива! Наше дитинство, наше життя переплетена нитками споріднення! Твоє щастя – моє щастя! Твоя печаль – моя печаль! І я постараюся зробити все, щоб захистити тебе від невдач і повернути твоє життя в бік щастя! нехай всі твої повороти долі перетворяться в зигзаги удачі і благополуччя! Вітаю тебе, моя мила сестричка з датою свого Народження і хочу зайвий раз нагадати тобі, як я тебе люблю! Твоя добра душа навчила мене любити по-справжньому, щиро і з почуттям, так от, цю всю любов я хочу подарувати тобі! Бажаю тобі бути улюбленої всіма, хто тебе оточує, бажаю тобі мати відданих подруг і вірного чоловіка! І нехай в твоєму житті не знайдеться місця зрадництва й розчарування! Хочу розвести над твоєю головою похмурі хмари і додати в твоє життя, світла і добра! З Днем Народження!

***

Дорога сестричка! З днем народження тебе! Бажаю всіх благ, в першу чергу доброго здоров'я і завжди гарного настрою. А також, щоб для гарного настрою кожного разу був дуже вагомий привід. Яскравих і приємних вражень тобі, великої удачі і щастя.

***

У мене чудова і добра сестра, з якою можна поспілкуватися і досхочу посміятися, влаштувати маленький дівич-вечір, поласувати морозивом. Будній день стає святом, у якому розчиняються або стають значущими події та зустрічі. З тобою легко і приємно спілкуватися, робити спільну справу, розважатися і насолоджуватися молодістю і життям!

***

Дорога сестро, ще коли ти була маленькою, я знала, що настане день, коли ти станеш чарівною красунею, якої всі будуть захоплюватися. Але цей день так і не прийшов, бо ти стала справжньою королевою, перед якою всі вклоняються. Щастя тобі, мила, і любові.

***

В такий прекрасний день я просто зобов'язана привітати свою старшу сестричку, бо це свято все ж буває лише один раз у році. Так що я хочу привітати тебе і сказати, що про найкращій сестрі мені і мріяти не потрібно, тому що ти є саме такою сестрою, про яку якраз інші мріють. Я хочу побажати тобі найкрутішого настрої, тому що нам доведеться запальний вечір, який залишиться в спогадах як один з найяскравіших і крутих свят. Взагалі, варто зауважити, що ти вмієш організовувати просто чудові свята, так що тобі пора вже почати займатися організаторською діяльністю. Нехай саме це свято стане знаковим для тебе. Впевнена, що вже зовсім скоро ти зустрінеш свою другу половинку, яка забере тебе з нашого будинку. Тоді вже я зможу зайняти твою кімнату.

***

Сестричка, ти справді заслуговуєш тільки справжньою і безмежної любові від своїх близьких людей, дорогий сім'ї. Ти – чудовий чоловічок, адже в твоєму характері можна знайти дивовижну любов і бажання дарувати позитив своїм рідним, надавати підтримку. Я захоплююся тобою, знаючи, наскільки ти цілеспрямована і врівноважена, розуміючи, що я ніколи б не змогла бути такий навіть, якщо б захотіла. Бажаю тобі, рідненька, успіху у всіх починаннях. Нехай доля дозволить тобі досягти дивовижних висот. Пам'ятай: незалежно від того, що ж підготувала для тебе життя, які перешкоди потрібно пройти, віра в світле майбутнє – це основа твого успіху. Пам'ятає, будь ласка, що Господь завжди оберігає тебе від усіляких пут і негод, хоче протягнути руку допомоги, щоб твоя душа розквітла. Мила сестричка, я дуже пишаюся тобою, бо хочу зізнатися тобі в тих почуттях, що відчуваю до своїй близькій людині: люблю тебе, захоплююся тобою і дуже ціную!

***

Я вітаю тебе з Днем народження, моя кохана сестричка. Ще зовсім недавно ми були такими маленькими, безтурботними, творили витівки і насолоджувалися дитинством. А сьогодні ти вже зовсім доросла і мудра жінка, дбайлива дружина і зразкова мама. Сьогодні я від усього серця хочу тебе привітати і побажати тобі, щоб ти завжди була красивою, енергійним, повним життя і здоров'я жінкою. Хочу, щоб твоя сім'я завжди була дружно, міцною і здоровою. Щоб діти тебе тільки радували і давали багато приводів для гордості. Щоб твій чудовий чоловік завжди був поруч, любив, як раніше і навіть трішки сильніше, щоб дбав про тебе і носив на руках. Щоб квіти дарував, і подарунки, без приводів і віддавав тобі всю свою увагу. Вітаю, будь щаслива і кохана, сестра!

***

Дорога моя сестра, сьогодні я розбудила тебе вранці зовсім не просто так. А все сталося так тому, що я вирішила першою привітати тебе з твоїм святом. І нехай ти і не зовсім будеш всьому цьому радіти, але ж іншого виходу для тебе зовсім не існує. Знаєш, ти повинна навчитися цінувати цей свято, і знаходити свої плюси в ньому. Адже тільки з допомогою такого способу можна буде багато чого домогтися. А зараз, коли гості щоразу приходять все більше і більше, ми просто повинні будемо намагатися пройти через все, і вийти по-справжньому щасливими. І наостанок я просто хочу побажати тобі щастя і любові в усьому. Якщо ти сама будеш випромінювати добро людям, то тоді зможеш отримати все це взаємно для себе. Давай, щоб не траплялося, завжди будемо залишатися з тобою справжніми друзями, які завжди будуть поруч.

***

Дорога моя сестричка, вітаю тебе з Денем Народження, з найщасливішим днем для всієї нашої родини! З самих пелюшок, ти стала для мене особливим і дуже важливим людиною. Сьогодні, в цей знаменний і урочистий день, я хочу побажати тобі, щоб життя твоє благословила молода, нова весна. Нехай завжди твої очі будуть повні щасливого блиску, натхнення і доброти. Можливо, я наївна, але для мене ти справжній ідеал, людина з великої літери, ти саме така, якою і повинна бути жінка. І я прагну бути схожою на тебе, вбирати в себе все найкраще. Я бажаю тобі величезною, що іскриться любові, щоб завжди твоє серце билося в ритм пристрасті. Я бажаю, щоб тебе торкнувся чарівний світ світобудови і ніколи не покидав тебе.

***

Джерело: vsivitannya.co.ua

Коментарі