Привітання з днем народження дружині в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дружині в прозі, своїми словами, українською мовою

В день народження твій, мила моя маленька, бажаю тобі, щоб йшла обертом від щастя голова, щоб душа наповнювалася світлом, щоб любов п'янили без вина, щоб зима здавалася влітку! Я в день народження хочу подарувати тобі, кохана дружина, свою душу, своє серце, своє життя! Нехай завжди крокують поруч з тобою взаєморозуміння і віра в краще! З святом. Твій чоловік.

***

Сьогодні особливий день у твоєму житті, ти відзначаєш свій день Народження. Цей твій свято навіює безліч спогадів. Хочеться пригадати ту першу зустріч, коли доля звела нас разом. Ту наївну дівчину, безтурботне і дуже веселу. Ти стаєш старше, розумніше, мудріше, але від цього тільки прекрасніше душею і тілом. Сьогодні особливий день він створений для похвал. Як я люблю твою втомлену посмішку, коли ти після трудового дня повертаєшся додому. Твої тендітні плечі стільки несуть в цьому житті. Адже на тобі сім'я, а це дуже багато значить. Давним-давно, ми мріяли з тобою про нереальних вершинах, може бути, ми не всі їх підкорили, але я впевнений, що більшість з них ми завоювали. У цей прекрасний день бажаю тобі завойовувати вершини далі, не зупинятися в дорозі, навіть якщо він стане дуже тернистий. Не змінюйся моя улюблена і йди по життю поруч зі мною. З днем Народження тебе, мій найдорожчий чоловічок!!!

***

Оригінально привітати дружину з днем народження у прозі

***

Ніжна моя зірочка, вітаю тебе з цим чудовим святом, днем, коли ти з'явився на світ. Я щасливий, що зустрів тебе, і все моє життя перетворилося на свято. Бажаю тобі бути ще щасливішим, і нехай на твоєму шляху не зустрічаються ніякі негаразди.

***

Кохана, ласкава, ніжна, найкрасивіша і турботлива дружина на світі! Твій люблячий чоловік вітає тебе з днем народження! Мила моя, я бажаю, щоб ти завжди радувала мене своєю посмішкою! Я обіцяю ніколи тебе не засмучувати і зробити все, щоб ти була щаслива!

***

Вітаю з днем народження і бажаю щастя. У нових начинаньях хай Бог тобі допомагає, а ангел охоронець оберігає від бід. Нехай світять зірки і місяць, моя кохана, ти – все моє життя. Бажаю здоров'я, бажаю успіху, нехай радістю сяють твої прекрасні очі.

***

Моя чарівна дружина, вітаю тебе з днем народження. Мила, нехай твої яскраві фантазії і світлі надії неодмінно стають реальністю, нехай наш сімейне вогнище ніколи не втратить сили полум'я завдяки твоїй турботі і любові. Радість моя, бажаю тобі процвітання в справах і будь-яких починаннях, затишку в нашому домі і невгасимого щастя в твоїй душі.

***

Дружина — продовження свого чоловіка. Від того, яка вона, залежить вся життя чоловіка. Я щасливий, що доля подарувала мені таку дружину, як ти. Красиву, ніжну як ангел, розумну і добру, веселу, вміє підтримати і дати мудру пораду. З тобою в нашому домі тепло і затишно. Вітаю тебе з Днем народження і бажаю залишатися такою ж ще багато-багато років!

***

Приємно провести вечір вдома, з моєї найкращої половинкою — хлібосільну господинею і турботливою, коханою дружиною! Шкода, що зайнятість і інерція не дають частіше радувати тебе знаками уваги та подарунками, яких ти заслуговуєш. Але все-таки, будь ласка, пам'ятай про те, що я пишаюся твоєю привабливістю і людськими якостями. Знаю, що отримав справжній подарунок долі! З Днем народження, люба!

***

Моя дорога, моє сонечко, рибка, зайчик, моя мила дружина, кохана, з днем твого народження! Ти саме дивне істота на землі. Ти коштовність і моя гордість. Я насолоджуюся годинами, проведеними разом. Дякую тобі за розуміння і турботу, за підтримку і допомогу.

***

Зворушливий маленький кошеня – ось, кого ти мені найчастіше нагадуєш, мила жіночка! Тебе так хочеться взяти на руки, пригорнути до серця, погладити, поки ти не почнеш муркотіти. І мені хочеться побажати тобі, щоб ти зберегла на довгі роки цю душевну м'якість і тремтливість! З Днем народження!

***

Як добре, коли дружина не тільки кохана, яку подаровано серце, але і кращий друг! Коли вона не тільки пече смачні пироги, але і разом з чоловіком вболіває за улюблену команду. Коли не бурчить, що він знову запізнився з роботи, а зустрічає і, напоївши гарячим чаєм, запитує, як пройшов день, і якщо щось не заладилося, то дає такий мудрий рада, що все налагоджується. Який же я щасливий, що моя дружина – мій найкращий друг і радник! Я піднімаю келих в День народження дружини і бажаю їй так багато щастя, успіху, здоров'я, натхнення та інших радощів, щоб вистачило на кожен міг її життя!

***

Мила моя, кохана і неповторна дружина, вітаю тебе з днем народження. Сонце моє, бажаю тобі успіху і радості в кожному дні, чудового настрою і солодких мрій, щасливих подій і благополуччя нашої сім'ї, безсумнівною успіхів і високих досягнень.

***

З днем народження, моя чудова дружина. Я тобі бажаю затьмарювати будь-яку мою невдачу своєю чарівністю та красою, бажаю грандіозних подорожей по країнам щастя і надії, веселих мандрів душі по хмарах мрій і просторах солодких мрій. Кохана, будь успішною у своїх починаннях, чудова в своїх ідеях і міцно улюблена дорогими людьми.

***

Сонце моє! Рідніше за тебе у мене немає нікого в цілому світі. В цей день, коли ти святкуєш День народження, я хочу тебе обійняти, подарувати тобі тисячу поцілунків і сказати, як сильно я люблю тебе. Просто люблю — я вкладаю у ці слова все своє серце, яке належить навіки тобі одній!

***

Моя кохана, ніжна, чиста жінка! Ти – моє чудо, ти – моя муза, ти – політ моєї безкрайньої фантазії. У день народження дозволь принести тобі корзину білих троянд, як символ наших чистих відносин. Моя мила, будь завжди моєю мрією, тримай мене за руку в радості і в горі. Я тебе дуже сильно люблю, і це почуття – сильніше гір і вітру, дев'ятого валу і грому з небес. Спасибі тобі за все!

***

Своєї жіночої дружині і дуже привабливою половинці бажаю завжди залишатися моєї коханої, розумницею і красунею!

***

У моєму житті є ти моя прекрасна дружина. Колись, давно познайомившись з тобою, я поставив завдання дізнатися тебе всю, але, на жаль, до мене цього не вило. Кожен день у нашому житті ти дивуєш мене знову і знову. Це прекрасно, адже одноманітність швидко набридає. З тобою мій світ заграв новими фарбами. Змінилися звички, і відійшли на другий план друзі. Багато чого стало зрозуміліше і в іншому світлі. Ти зробила моє життя зовсім інший, ти зуміла повернути її в потрібне русло. І тепер ми разом пливемо за течією річки під назвою життя. В твій урочисте свято, день твого Народження бажаю тобі бути такою лагідною і доброю, милою і неповторною і довгі роки радувати мене і оточуючих своєю красою.

***

Моє побажання нескладно передбачити: вічність разом і поменше негараздів. Нами керує рідкісна удача, нічим іншим неймовірну близькість союзу я пояснити не можу.

***

Сьогодні найчудовіший день в році – день народження моєї прекрасної і коханої жінки. Кохана, я вітаю тебе з Днем народження. Хочу, щоб ти завжди залишалася такою, яка ти є зараз – дбайливою, доброю, розуміє, лагідною, але в той же час страсного і незвичайною. Ти змусила мене по-іншому поглянути на багато речей. Ти навчила мене бути більш уважним до всіх. Особливо це сподобалося моїм батькам. Адже завдяки тобі я почав проводити з ними набагато більше часу, ніж раніше. Мила моя, я тебе дуже сильно люблю і обіцяю, що ти завжди будеш щаслива, будеш посміхатися, а плакати тільки від радості. Ти навіки тільки моя. Ти – моя принцеса, про яку я так люблю піклуватися.

***

Моя улюблена дружина, моя друга половинка. Ти моє світло у віконці, мій промінчик тепла і добра. Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай життя твоє буде казковою, довгою і щасливою. Нехай удача завжди супроводжує тебе. Міцного здоров'я тобі, мила, благополуччя і всього самого найкращого. Нехай найяскравіша зірка освітлює завжди твій шлях. Будь завжди такою ніжною, ласкавою, красивою і молодою. Нехай все задумане тобою, обов'язково здійсниться, хай дійсністю стануть солодкі сни.

***

У любові солодкий, терпкий, п'янкий смак, ніби п'єш цілими ковтками мед. А який смак шлюбу? Як у води з чистого ключа посеред пустелі. Як часто роки сушать нас, сліплять очі, і ми не бачимо всіх барв життя. Але всього один ковток чистої води змушує серце битися частіше, знову можна дихати глибоко і продовжувати шлях. Шлюб допомагає нам йти вперед, не втрачаючи себе. В ньому любов до дорогої людини кожен день наповнює сенсом. Я вітаю з Днем народження мою любу, мою єдину, без якої не було б у мене моєї сім'ї і щастя, і я бажаю їй всього найкращого і бажаного для неї, що є в цьому світі.

***

Кохана моя дружина, прийми найщиріші вітання з днем народження. Ти найдобріша, найкрасивіша, найкраща Нехай особистий свято принесе тобі гарний настрій і море яскравих вражень, нехай удача ходить за тобою, як тінь. Довгих – довгих років життя тобі, моя рідна, світу, всіх благ і домашнього затишку. Нехай родинна погода буде завжди теплою і сонячною. Я вдячний тобі за твою любов, і обіцяю зробити все, щоб ти була найщасливішою жінкою на землі. Заради тебе я готовий на все.

***

День за днем пролітали швидко, не даючи нам жодної можливості для того, щоб повернути все назад, і змінити хоч щось. Через це іноді стає дуже сумно. Але, в іншому випадку ми ж не спроможні нічого змінити, значить просто припадати зовсім змиритися. І зараз, коли ми зібралися в одному великому залі, ми будемо святкувати день народження моєї гаряче коханої дружини. Дивлячись на неї, все більше розумієш те, що вона неймовірний людина, яка так сильно подобатися. Іноді так сильно хочеться, щоб ти посміхнулася. І сьогодні це сталося. І тому ми посміхаємося тобі у відповідь. І наостанок, коли часу зовсім не залишиться, давай подивимося на зірки, і подумаємо про важливе, що дасть нам можливість у майбутньому не робити помилки. А сьогодні просто насолоджуйтесь усім ввечері.

***

Мила, кохана, обожнювана дружина, з Днем народження! Я шалено люблю тебе, малюк! Щастя моє, радість моя, любов моя! Ти в мене сама прекрасна і чудова жінка на світі! Я тебе дуже люблю, кошеня! Я дуже вдячний Богу, що він поєднав наші серця і за те, що ми зараз разом!

***

Хочу завжди бачити тебе з посмішкою, закоханої в життя і задоволеною! Нехай очі сяють від радості, а в душі звучить чарівна музика щастя!

***

Моє єдине чудо світу, вітаю тебе з днем народження. Жіночка, бажаю тобі романсів любові та авторської пісні щастя, складного репу успіху і нестримного року пристрасті, гімну удачі і частівок радості, шансону крутості і колисковою для заспокоєння душі.

***

Моя кохана, я вітаю тебе з Днем народження! Таких жінок, як ти, нечасто можна зустріти, але я везунчик, тому що я не просто зустрів тебе, але і завоював. Ти зробила мене кращим, показавши, як можна любити. Ти надихаєш мене кожен день і кожну годину. Всіма своїми успіхами я зобов'язаний тільки тобі. Я бажаю тобі щастя, здоров'я, кохання, здійснення всіх бажань і набуття гармонії душі. Ти у мене дуже чутлива і емоційна натура, яка все приймає близько до серця. Зізнаюся, що мені це не завжди подобається, але в цьому вся ти. Спасибі тобі за нескінченну підтримку і віру в мене. Дякую, що даруєш мені грати допізна в улюблені комп'ютерні ігри. Я люблю тебе, найкраща жінка на світі!

***

Моя улюблена дружина, моя надійна супутниця життя, сьогодні ти відзначаєш прекрасне свято — День народження. Я бажаю тобі міцного здоров'я, усмішок і гарного настрою. Нехай життя дарує тобі тільки щасливі моменти, нехай удача вибирає тільки тебе, моя радість. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі, і ніколи не буде розчарувань. Будь завжди такою гарною, веселою, ласкавою і ніжною. Нехай всі твої мрії перетворяться в реальність. Люблю тебе, моя єдина.

***

Прийшов час і мені привітати іменинницю. Так співпало, що вона – моя кохана дружина. Принцеса моя, я вітаю тебе від щирого серця з Днем народження. Таких жінок, як ти, напевно, вже практично не залишилося. Але мені пощастило, що я знайшов тебе і зміг завоювати. Мені важливо, щоб ти відчувала себе завжди відмінно, була щаслива, здорова і кохана. Я роблю для цього все можливе і неможливе. Іноді я буваю неуважний, іноді забуваю про важливі дати, але я люблю тебе так, що потім відшкодовую все в кілька разів більше. Ще раз зі святом тебе! Посміхайся завжди, тому що тобі шалено личить усмішка. Продовжуй радувати мене, приноситиме мені удачу і налаштовувати на перемоги. Я люблю тебе, моя єдина і неповторна.

***

Щасливі шлюби укладаються на небесах. Саме тому я літаю під хмарами, коли бачу, як ти дивишся на мене кожен день, моя чарівна іменинниця. Я хотів би подарувати тобі цілий світ, але разом ми складаємо власний Всесвіт, де живе любов і гармонія. Будь щаслива, моє сонечко!

***

Бажаю здоров'я на довгі роки, нехай мимо пройдуть всі печалі, знегоди, хай радістю, щастям іскряться очі, і тільки від сміху виблискує сльоза. З Днем народження, моя кохана і люба дружина!

***

Так хочеться побажати чогось особливого у цей святковий для всіх нас день, але слів не підібрати. Тим не менше я спробую. Мені здається, що у тебе є все, що потрібно для щастя: краса, розум, фантазію, мудрість, упевненість в собі, цілеспрямованість, активність, знання, розуміння життя. Тому я просто хочу, щоб до всього цього додалися здоров'я і удача, які будуть супроводжувати тебе на протязі довгого і красивого життя! Люби і будь улюбленою! З Днем Народження!!! : )

***

Кохана моя, з Днем народження! Бажаю тобі бути такою ж чарівною, ніжною, чудовою і прекрасною дружиною. Я хочу, щоб ти відчувала себе найщасливішою, найбажанішою жінкою на світі. Здоров'я тобі, успіхів, здійснення бажань. Нехай кожен твій день буде чарівним і казковим!

***

Моя вірна супутниця, моя яскрава зірочка, моя чарівна дружина, з днем народження. Бажаю завжди бути мудрою і неймовірно красивою, абсолютно щасливою і найталановитішою в світі. Рідна моя, нехай всюди на тебе чекає успіх, нехай кожен день тебе зустрічає з гарним настроєм, чудовою погодою і великою удачею!

***

Джерело: megaday.co.ua

Коментарі