Найкращі привітання з днем народження бабусі від внучки, онука


Найкращі привітання з днем народження бабусі від внучки, онука

У нашій родині сьогодні знатна дата, день народження чудової бабусі. Вітаємо! Бабуся, у це свято я хочу сказати тобі найголовніше! Бажаю довголіття, міцного здоров'я і багато онучків і правнучков. Твоє бажання це благополучна, дружна і віддана сім'я, яка буде супроводжувати тебе протягом життя.

***

Тебе немає поруч, і не може бути. І не тому що я вихову в дитячому будинку. І не тому, що я - бездомна кішка, і не тому, що я - твоє старе плаття, забуте в гардеробі, і не тому, що тато з мамою посварилися в черговий раз. Тебе немає поруч зі мною з однієї простої причини - це я не можу потрапити туди, де ти зараз. Тому що я насправді не можу потрапити туди, де ти. Я дивлюся зараз на твою фотографію - єдине, що залишилося у мене від тебе. Цю фотографію я знайшла в твоєму старому валізі і досі зберігаю, щоб підтримувати зв'язок з тобою, з моєї залишила мене бабусею. Ти залишила мене не по своїй волі. Коли ти йшла, твої очі були повні сліз, але ти мене просила не плакати. І угасающим пошепки переконувала мене в тому, що ти будеш завжди поруч. І в цей день - день твого народження, біль втрати настільки глибоко і гостра, що я ціную цей день, як ніякий інший день у моєму житті. Ти в моєму серці. Твоя онучка.

***

Бабуся, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю незважаючи ні на що залишатися чудовою жінкою з добрим серцем і сильним характером. Нехай твої пиріжки будуть найсмачнішими, нехай на твоєму городі завжди буде самий щедрий урожай, нехай у твоїй душі завжди розпускаються квіти надії і щастя.

***

Мила моя, ніжна, уважна, добра і мудра! Ні на мить не забувай, що я тебе люблю. І зроблю все, щоб потішити тебе так само, як мене колись балували в дитинстві. Нехай в твоє вікно завжди світить сонечко, у вазі будуть твої улюблені квіти, а на порозі — бажані гості. Здоров'я тобі, усмішок і щоденних приводів для дрібних радощів. З днем народження, бабуля!

***

Безсиле навіть час, коли людина молода душею. Рідна моя бабуся, ти, як і десятки років тому, виглядаєш приголомшливо. Очі блищать, хоч бачили багато горя, руки ніжні, хоч і переробили всю роботу, усмішка сяє, хоч і не раз доводилося за нею приховувати гіркоту і тугу. Бажаю міцного здоров'я і завжди залишатися такою мудрою, сильною і великодушною. З Ювілеєм, рідна!

***

Моя улюблена бабуся, я вітаю тебе з Днем народження! Я вдячна тобі за твою любов, турботу, ласку і терпіння, тому що зі мною не завжди бувало так легко. Ти мене багато чому навчила, ділилася секретами збереження краси і так далі. Ти вчила мене, як правильно стежити за собою, доглядати за волоссям і обличчям. Я пам'ятаю, як ти вчила мене в'язати. У мене довго нічого не виходило, але ти терпляче продовжувала вчити. Я вітаю тебе, моя улюблена бабуся, від щирого серця з Днем Народження! Я бажаю тобі завжди залишатися такою ж доброю, розуміє, чуйною і ласкавою бабусею. Нехай тебе завжди оточують самі рідні та близькі люди. Бажаю тобі ніколи не сумувати. Хай усмішка не сходить з твого обличчя.

***

Бабуся! Ти у мене ніжна, мила, здорова і міцна! Минулі роки для тебе, все одно що холодна вода. Напилася і забула! Ніколи не старей душею, развлекай і сміши дідуся, щоб він не сумував і не нудьгував. Хоча з такою хохотушкой, як ти, важко скучити! Ось такий і будь завжди! Вчи сучасні танці, щоб здивувати гостей на моєму весіллі!

***

День Народження бабусі! Що побажати? По-перше, здоров'я — щоб його було в надлишку. По-друге, щастя — щоб воно було поруч. По-третє, удачі — щоб вона не відверталася ніколи. Я дуже щасливий, що у мене така чудова бабуся. Спасибі тобі, бабуся, за твою любов і дружбу. З повагою до улюбленої бабусі, твій відданий онук.

***

Бабуля, в будь-яку пору року ти зігріваєш моє серце ласкою, ніжністю і любов'ю. Не знаю таких слів, якими б висловити те відчуття щастя, надійності та піклування, яке у мене з самого дитинства. Ти дорога для мене! Мені можна просто сказати, що ти — дуже близький, коханий, дорогий людина для мене. Від усієї душі, я вітаю тебе з Днем Народження і бажаю тобі гарного настрою, міцного здоров'я, тепла і затишку в домі і будь завжди такою життєрадісною. Ти найулюбленіша для мене, моя бабуся

***

Моя бабуся є найкращою на світі. Я так завжди кажу своїм знайомим. Бабуся, ти завжди поспішаєш нам на допомогу. Ти завжди відгукуєшся на наші прохання. Ти завжди намагаєшся бути з нами поруч. Спасибі тобі за те, що ти нас ростила, робила з нами уроки, готувала нам. Ми бажаємо тобі довгих років життя. Великої кількості грошей і багато часу для спілкування з рідними!

***

В цей день я забуду про всіх і залишу всі свої справи, я отодвину суєту життя і вантаж відповідальності. З ранку я встану раніше, помию підлогу, погодую канарок, яких ти любиш, швидко збігаю за молоком і сама поставлю тісто. Я розбуджу тебе, причешу твої по-дитячому м'які, але вже сиве волосся. Допоможу тобі надіти твоє найкрасивіше плаття, разомну після ночі, втомлені за довгі роки руки. Я підведу тебе до вікна, і ми разом помилуємося на осінні зачіски дерев, на поблекшее небо і, не домовляючись, разом про себе зазначимо метушливо рухомі фігурки малюків, що поспішають з мамами в дитячий сад або в школу, короткі спіднички не по-осінньому квітучої юності, спортивні костюми неквапливих "бігунів зі стажем". А потім ми піднімемо наші келихи з теплим молоком і будемо вшановувати тебе, моя люба бабуся! З днем народження!

***

Дорогоцінна моя бабуля! Від всього серця вітаю тебе з Днем народження! В цей день я хочу сказати тобі спасибі! Ти завжди допомагаєш з уроками, знаходиш час, щоб вислухати, і годуєш самим-самим смачним варенням на світі! Довгих років життя! З любов'ю, твій онук!

***

Будь-який ювілей — це трішки сумно, тому що йдуть прожиті роки, їх ніколи не повернути. Але якщо вони прожито не даремно і прожиті чесно, то ніколи не варто про них шкодувати! Бажаємо тобі завжди залишатися такою, яка ти є! Ми всі тебе дуже любимо!

***

Якщо є в світі найдобріше істота - це ти моя улюблена бабуся. Сьогодні я хочу привітати тебе з твоїм днем народження і розповісти як сильно я тебе люблю. Ти найголовніша людина в моєму житті. Ти ніколи для мене не будеш старої, бо ти сама класна і гарна бабуся на світі. Я хочу щоб ти заспівала свої пісні моїм дітям. З днем народження улюблена бабуся!

***

Моя сама чудова, найдобріша бабуся на світі! У твій День народження хочеться сказати тобі спасибі за доброту ласкавих рук, за те, що завжди вселяла в мене віру в найсміливіші мрії, за те, що твої рідні очі завжди з розумінням дивилися на мої витівки і капризи. Спасибі тобі за все, бабуля. Я дуже тебе люблю!

***

Бабуся моя рідна, милий мій чоловік, ти мені дуже дорога, тому бажаю тобі поживати дуже довго-придолго і щасливо. Хочу, щоб ти радувала нас своїми улюбленими кулінарними шедеврами і турботою. Зі святом тебе!

***

Бабуся, цими привітаннями у прозі в твій День Народження я хотіла б сказати «Спасибі» за ту турботу, ласку і культурне виховання, що ти дала колись своїй внучці. Я пам'ятаю, що саме ти прищепила мені любов до читання, познайомила з багатьма літературними творами. Так, фактично, подарувала мені свою солідну бібліотеку, яку, відомо, ти збирала майже все своє життя. Обіцяю, що збережу твою книжкову колекцію і продовжу поповнювати її. Я була б зовсім іншою людиною, якщо б не ти, люба бабуся. З святом тебе, і ще раз – дякую!

***

Сьогодні я поведу тебе в салон краси. Там тобі зроблять гарну зачіску та стильний манікюр і педикюр. Стиліст оновить твій імідж. А потім я поведу тебе в фотосалон! Обов'язково! Тому що у мене просто зобов'язана залишитися на пам'ять фотографія моєї бабусі! Адже вона так прекрасна в цей день - день свого народження! Мені потрібна ця фотографія для того, щоб через сорок чи п'ятдесят років я знайшла і глянула на цю фотографію. Щоб я згадала і ніколи не забувала про свою улюблену бабусю! З днем народження, моя сама прекрасна бабуся! Не бійся дивитись в дзеркало частіше, у кого немає цих зморшок? Звичайно, вони у всіх є. А ось таких очей, як у тебе, ні в кого немає! Я дуже тебе люблю! Вітаю з цим днем! Всього найкращого тобі! Твоя любляча тебе внучка!

***

Найкраща бабуся в світі, ми вітаємо тебе з днем народження і обіцяємо тобі бути слухняними і виконавчими. Ми тебе так любимо, що готові слухати твої поради по сто разів на день, зав'язувати шарф навіть влітку і пити чай з твоїм варенням безперервно. Ми бажаємо тобі здоров'я, щоб ти і далі займалася нашим вихованням!

***

Дорога моя бабуся! Я хочу від щирого серця привітати тебе з днем народження. Нехай роки тебе не зістарять, а лише додадуть мудрості. Ти життєрадісна, красива, цілеспрямована, добра і ласкава. Так будь такий завжди. І ніякі біди в житті нехай тебе не зачеплять.

***

Рідна і улюблена бабуся! Сьогодні твій День народження, і це чудовий привід зібратися разом всією родиною. Поруч з тобою завжди легко і спокійно. Від твоєї турботи стихають душевні тривоги і відразу відчуваєш себе знову маленьким і безтурботним. І я завжди біжу до тебе, коли на серці печаль. Хочу побажати тобі, ніколи не відчувати себе самотньою. Нехай твої добрі очі ніколи не затуманятся від горя і сліз. А любов близьких зігріває тебе у хвилини смутку і дарує нові сили, нагадуючи про те, що ти не одна!

***

Я пишаюся, мила бабуся, що я твій онук. Ти мудра, добра, ти навчила мене жити по совісті. Я завжди прислухаюсь до твоїх мудрих порад. Дозволь сьогодні привітати тебе з чудовою подією – днем народження. Нехай особистий свято подарує тобі багато радісних миттєвостей, нехай компліменти водоспадом обрушаться на тебе. Адже ти гідна тільки захоплення. Нехай здоров'я ніколи не підводить тебе, нехай птах щастя часто прилітає в твій дім. Будь завжди в чудовому настрої, ніколи не сумуй

***

Бабуленька моя, вітаю тебе з святом. Хоч ти і прожила чимало років, але зробила не все. Ти не навчила моїх дітей піч свої знамениті пироги, у зв'язку з цим я бажаю тобі здоров'я і прожити як мінімум два десятки років. А ми обіцяємо надавати тобі допомогу і турботу. З днем варення, бабуся!

***

З днем народження, бабуля! Живи двісті років, дорога, нехай чуйність і твоя сім'я допомагає. Нехай негаразди й тривоги у ліс йдуть, радість і щастя в гості заходять. Справжньою будь, красивою, усміхненою до перехожих. Завжди вір у краще, твори, адже найкраще ще попереду.

***

Бабуля, вітаю з днем народження! Ти мені дуже рідний і дорогий чоловік. Хочу, щоб ти була поруч довгі роки. Такої мудрої бабусі-подружки не знайти як у мене. Я люблю тебе всім серцем. Найбільше не хочу, щоб ти розбудовувалася. Дарую тобі усмішку і святковий настрій!

***

З днем народження, моя люба бабуся. Бажаю, щоб батарейки твоєї енергії і бадьорості ніколи не розряджалися, щоб ніколи не вичерпався запас натхнення твоєї душі. Бабуся, бажаю бути стиглої і соковитою ягідкою-малиною з співають серцем і невтомним бажанням кожен день перетворювати на свято.

***

Бабуся, наш яскравий промінчик світла. Сьогодні прийми від свого люблячого внука ці привітання. В цей день, я хочу дарувати тобі тільки радість. Ти ж у нас гідна тільки найкращого, самого світлого і позитивного. Нехай цей день принесе тобі казку. Від мене приймай вітання з днем народження. І знай що ти у мене ідеальна бабуся

***

З ювілеєм, дорога бабуся! Любові рідних, богатирського здоров'я, успіхів у кулінарних експериментах. Ти так добре готуєш. Втілення всіх-всіх заповітних бажань. Нехай новий день приносить тільки гарний настрій, а все погане забувається назавжди.

***

Бабуся, подивися у вікно — сьогодні сонечко для тебе посміхається і квіти цвітуть в твою честь. Будь завжди такою світлою, класної, веселою і харизматичною, молодий серцем. Ми неймовірно сильно любимо тебе. Зі святом — з ювілеєм, рідна!

***

Наша бабуся жила чесно, багато трудилася, а коли вийшла на пенсію – не стала вдаватися до неробства, а всі сили присвятила нам – своїм онуком, і треба зізнатися що за її душевне тепло, турботу і увагу ми їй безмежно вдячні! Сьогодні ми вітаємо її з Днем народження, з ювілеєм і бажаємо завжди залишатися такою ж чудовою, словом, завжди бути найкращою бабусею на світі!

***

Дорога моя мила, сама любима на світі бабуся, бабуся! Сердечно вітаю тебе з днем народження і бажаю, щоб вітати тебе можна було ще багато-багато років! Живи, рідна, до ста років у доброму здоров'ї та гарному настрої! Нехай у тебе завжди буде на обличчі мила і приємна посмішка, а очі тихо сяють щастям! Благополуччя і бадьорості, віри і надії, краси і наснаги! Нехай Бог благословляє тебе кожну хвилину і дає радість твоєму доброму серцю!

***

Дорога, улюблена наша бабуленька, з ювілеєм тебе! Твої скроні вже посеребрила сивина, зморшки видно в куточках твоїх очей, але все одно ти прекрасна й витончена, добра і благородна, мудра і турботлива. Нехай твоє дорогоцінне здоров'я буде міцним, як алмаз, дні променисті і безтурботні. Ми обіцяємо берегти тебе і плекати, забезпечити тобі тиху і щасливу старість. Ми любимо тебе, рідна!

***

Бабуся мила моя! Ти — сама добра, мудра. Спасибі тобі за турботу і розуміння. Сьогодні в тебе не простий, а святковий деньок. Нехай все радує тебе, щоб твої гарні очі сяяли щастям. Будь здорова і живи без турбот. З ювілеєм!

***

Ось і настав той світлий день, моя бабуся, коли ти з'явився на світ, щоб допомагати людям, щоб лікувати і дбати, переживати і вчити добру! У твій день народження твій онук каже тобі спасибі за підтримку і добрі слова, за те, що завжди опинялася поруч у скрутну хвилину, за те, що любила абсолютно безкорисливо! Схиляю перед тобою голову!

***

Джерело: wish.co.ua

Коментарі