Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому не у віршах


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому не у віршах

Милий брате! Я щасливий, що нарешті настав день твого народження. А це означає, що вже можна вітати, обіймати, цілувати тебе і, звичайно, бажати ніколи не згортати з вірного шляху, сподіватися і вірити у свої сили, ніколи не сумувати і вміти приймати життя такою, яка вона є. Хай доля дарує тобі лише приємні подарунки, а навколишні балують своєю турботою і любов'ю.

***

Дорогий мій братику! Зі святом тебе, рідна! Хай пташка радості, успіху, щастя і посмішок залетить у твій домашній вогнище, і сов; єт там гніздечко. Хай у твоєму домі завжди буде достаток, добробут, тепло і затишок, а також гармонія з близькими та рідними. Стрімкіше розвивайся, співпрацює з успішними людьми, дбай про себе і допомагай дружньою порадою. Будь кращим, і ніколи не забувай про справжні цінності життя.

***

Двоюрідний братик, хочеться привітати тебе з днем народження і побажати, щоб всі твої починання закінчувалися тільки успіхом, життя складалося так, як тобі хочеться, а везіння завжди йшло поруч з тобою за життя. І просто будь щасливий і любимо!

***

Братику, мій вірний друже! У твій день народження я бажаю тобі блискучих перспектив, удачі і побільше задоволень! Нехай життя відкриває перед тобою всі двері, в які ти постукаєш, а Фортуна посміхається у всі 32 зуба! Будь щасливий і делі це щастя з самими близькими і дорогими людьми!

***

З Днем Народження, улюблений братик! В цей день хотілося б побажати тобі лише найкращого. Ти – хороша людина, і я хочу, щоб ти зміг зустріти прекрасну дівчину, створити з нею сім'ю, народити дітей і обзавестися майном. Іди обраним тобою шляхом, будь щасливий. Роботою в силу своїх здібностей, які, до слова сказати, безмежні. Не зациклюйся на помилки минулих років. Будуй свою кар'єру, виходячи з отриманого досвіду. Роби все те, що не суперечить твоїм моральним принципам. Пам'ятаєш, як в дитинстві ми обіцяли піклуватися один про одного? Через роки, ми виконали обіцянку, дану дітьми. Я рада, що у мене є такий чудовий брат, як ти. І вірю, що ти проживеш гідне, яскраве і красиве життя.

***

Яке ж щастя, що у мене є ти, мій рідний! Бажаю тобі везіння у всіх твоїх планах, музи для твого серця, ну і щоб в гаманці вітер не свистів!

***

Нехай твій ангел береже тебе, веде тебе по рівному шляху вперед і висвітлює його м'яким світлом. Сьогодні ти став на рік дорослішими, але для мене все одно залишився улюбленим хлопчиком. І я підтримаю твої витівки, сльози і фантазії, скільки б нам не виповнилося!

***

Милий і улюблений братик! Ти дуже часто допомагав мені у моїх дивних ідеях змінити світ на краще. Ми з тобою мріяли і сміялися. Ловили бабок і лежали під сонячними променями, гріючись тому, що часто бовталися у воді. Нас мама часто карала і не давала грати з водою, але як тільки мама за поріг ми, знову опинялися у воді і по вуха в багнюці. Наше дитинство пройшло з ангіною, нежиттю. А пам'ятаєш, як ти закопав мене в снігу. Я після цього захворіла, але ми малювали ангела на снігу, і нам було весело. Милий мій брат, я вітаю тебе і бажаю, щоб ти знайшов себе в житті і більше тобі яскравих моментів. Живи на повну, хвали нас і себе. І хоч інколи згадуй свою сестру і приїжджай до мене хоча б, щоб намалювати янголів на снігу.

***

Дорогий брате! Коханий мій братику! Вітаю тебе з днем твого народження! Дякую тобі за те, що ти завжди поруч зі мною. За те, що можу подзвонити тобі вдень і вночі. За те, що завжди незримо відчуваю твою підтримку і опору. У твій день народження я бажаю тобі, щоб не зменшилась твоя доброта. І щоб всі твої добрі справи поверталися тобі сторицею! Нехай на твоєму шляху зустрічаються лише добрі люди! Нехай твої друзі будуть вірними і надійними, діти розумними і здоровими, а дружина коханої і люблячої! Здоров'я тобі, брат, благополуччя, удачі! Нехай збуваються всі твої найсміливіші мрії, нехай для твоїх бажань не буде перешкод! Нехай в душі і серці живуть лад і мир! Світи нам, сонечко, багато-багато років! Зі святом!

***

Сьогодні я особливо щаслива, так як мій брат – ювіляр. Я люблю тебе за то, що ти просто є. За кожну посмішку, ніжне слово. Добре усвідомлювати, що поруч є надійне плече. Братик, просто будь щасливий, бери від життя все, і не погоджуйся на менше, адже я знаю, що ти можеш досягти більшого!

***

Вітаю з появою на світло, братішка! Хочу, щоб у твоєму житті зустрічалося якомога менше недостойних людей і розчарувань, а темні смуги змінювалися сонячними, успішними і щасливими днями, коли поруч лише важливі та рідні люди.

***

Пам'ятаю, як ми з тобою в дитинстві постійно сварилися. Я тоді мріяла скоріше вирости, щоб не плакати, а відповідати тобі. І ось зараз, коли я вже стала старшою, я розумію, що без такого брата моє життя не представляє ніякого інтересу. Ти дійсно допоміг мені стати більш впевненою в собі, відкритою і товариською, а всі ці сварки були просто дитячими пустощами. Мені хочеться привітати тебе, а також побажати всього того, про що ти мрієш. Повір, що для мене дійсно дуже важливо, щоб ти була щаслива. Для тебе це щастя полягає в щось особисте, тому бажаю тобі саме цього. Навіть не уявляю, як ми будемо жити, коли ти від нас з'їдеш, але розумію, що це все-таки неминуче. Нехай цей свято допоможе тобі гарненько відпочити і розслабитися. Просто круто проводь час, тому що такі свята бувають не так вже й часто.

***

Братику, мені дуже пощастило мати людину, який перший приходить на допомогу, готовий заступити і дати відсіч будь-кому! Ти завжди знаходиш правильні слова і знаєш, коли їх краще сказати! Я тобою дорожу і бажаю тільки самого доброго!

***

Всі компліменти, подарунки і вітання тобі, мій дорогий брат. Ти іменинник. Дозволь від усього серця привітати тебе з такою знаменною подією. І нехай цей день не відзначений червоним кольором у календарі, але ми то знаємо, що він найголовніший у році. Міцного здоров'я тобі, мирного неба над головою, і всього найкращого у твоєму житті. Нехай всі твої бажання співпадають з твоїми можливостями, нехай життя буде солодким, як малина. Довгих немає життя тобі, успіхів у всьому і всього самого найкращого.

***

У день народження нехай ніщо не затьмарить твоє свято, мій брат! Нехай не буде нічого недосяжного в житті для тебе! Я бажаю тобі ніколи не хворіти. Щоб до глибокої старості ти був здоровий, цілий і неушкоджений. Щоб завжди зберіг здоровий розум і міцну пам'ять.

***

З днем народження, улюблений брат. Бажаю тобі запаморочливих успіхів у житті, удачі — вона зайвою не буває, здоров'я міцного — воно допоможе тобі добитися свого, а мужність, впевненість і сила у тебе вже точно є. Улюблений братик, будь щасливий і любимо, йди за своїми мріями і будь завжди переможцем.

***

Брате мій дорогий, прийми мої вітання в день народження. Хочу, щоб ти був щасливим і успішним людиною, щоб вдача тобі всміхалась, а фортуна підморгувала правим оком. Щоб робота в твоїх руках кипіла, а кар'єра злітала вгору. Щоб тобою захоплювалися найкрасивіші дівчата, а серце подарувала єдина. Всього тобі піднесеного, світлого і яскравого!

***

Дорогий брате! Від усієї душі бажаю тобі залишатися таким добрим, справедливим, мудрим чоловіком. Хочу щоб ми завжди були з тобою дружні і віддані один одному. Нехай все складається як ти побажаєш, успіху тобі в усьому. Вдалої кар'єри, везіння і море оптимізму. І звичайно ж здоров'я, адже без нього нікуди. Будь щасливий!

***

Щороку, в один і той же день, до нас приходить день народження, нагадуючи нам, що ми стали на рік старше. І зовсім не біда, братішка, що множаться року – головне, щоб в душі залишалися вічно молодими. Сьогодні у тебе день народження. Прийми від старшого брата найкращі привітання. Нехай всі будні стануть святом для тебе, нехай птах щастя часто прилітає, нехай все задумане неодмінно здійсниться. Бажаю тобі довгого – довгого життя, гарної любові, уваги і поваги. Бережи тебе Господь.

***

Приємно знати, що є близька душа і рідна людина — мій брат! Мати можливість поділитися найпотаємнішими думками і мріями. Розділити хвилини щастя і радості, відгукнутися на поклик або прийти без запрошення, із задоволенням побачитися і міцно обійняти тебе!

***

Дорогий мій брате, вітаю з днем варення, бажаю поменше в житті витрат і побільше супер-везіння. Нехай у твоєму житті буде левова частка щастя і любові, хватка удачі, як у акули, хитрість і спритність, як у лисиці, щоб доля тебе в солодкий і смачний торт особою штовхнула.

***

Сьогодні я вітаю з Днем народження старшого брата і хочу подякувати йому за доброту і увагу, на які він не скупився для нас молодших малюків. Я не просто вірю, але твердо знаю, що такому чудовому людині, як мій брат, і доля повинна дістатися особлива – легка і світла, повна важливих, бажаних звершень і нових, цікавих знайомств, і, звичайно ж, у житті мого братика обов'язково повинна бути справжня любов на все життя, в союзі з якою він знайде своє справжнє щастя!

***

Брат, сьогодні ти почув багато хороших слів на твою адресу, я приєднуюся до всіх привітань і побажань. Важко передати словами ту любов, яку я до тебе відчуваю. Ти — дивовижний і добрий, усміхнений і життєрадісний. Нехай кожен день буде наповнений сенсом, нехай тобі завжди посміхається фортуна, а дім буде повною чашею.

***

У цей чудовий день, дорогий братику, я хочу привітати тебе з днем народження і побажати всього самого найкращого. Бажаю, щоб ти був опорою для своєї родини, щоб близькі завжди могли сховатися за твоїм міцним плечем. Удачу тримай за хвіст і не здумай відпускати, а щастя запряжи в узду і рулі їм так, як вважаєш за потрібне. З днем народження, братішка!

***

Вітаю з днем народження свого кращого друга і самого чудового брата. Спасибі за розуміння, підтримку і веселе дитинство. Бажаю подолати всі висоти, бути здоровим та найщасливішим. Нехай фортуна посміхається тобі, а в житті не буде чорних смуг. Нехай кожен день приносить радість і насолоду. Вітаю!

***

(Ім'я)! У тебе сьогодні День народження! Я вітаю тебе і хочу побажати тобі здоров'я, бажання вчитися та успіхів у навчанні. Побажаю, щоб ти нарешті визначився з вибором майбутньої професії і щоб цей вибір став вірним. А ще хочу побажати тобі, щоб ти хоч іноді прислухався до думки батьків, адже вони тобі бажають тільки найкращого, ну і мене іноді теж можна слухатися. Цілую тебе!

***

Джерело: pryvitalka.co.ua

Коментарі